۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۱۰۴۷

پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس فردا در تبریز تشییع می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان علی عبدالهی و محمدحسین بهجت نژاد فردا بر دوش نمازگزاران جمعه تبریز تشییع خواهد شد.
تشييع پيکر شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر مطهر شهیدان علی عبدالهی و محمدحسین بهجت نژاد که در عملیات مطلع الفجر و والفجر 4 به شهادت رسیده اند، فردا جمعه 23 دی پس از اقامه نماز جمعه بر دوش مردم مؤمن، ولایت مدار و شهیدپرور تبریز تشییع خواهند شد.

نمازگزاران جمعه تبریز فردا پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه پیکر این دو شهید دوران دفاع مقدس را از مقابل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای وادی رحمت حرکت خواهند کرد.

به گفته مجید حلاج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز پیکر این شهیدان در روستای کوران گیلانغرب شهر پل سر ذهاب در جریان جنگ تحمیلی مدفون شده بود که بعد از گذشت 30 سال از این واقعه در یکی از شب های دی ماه یکی از شهدا در رویای صادقه دختر روستایی محل که 17 سال دارد ظاهر شده و بیان می‌کند در فلان محل مدفون شده اند.

وی ادامه داد: آن دختر معصوم خواب خود را بلافاصله برای خانواده‌‌ بازگو کند اما‌ با بی‌توجهی روبه‌رو می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز گفت: این دختر در ادامه تصمیم به تفحص گرفته و با کمک دو تن از دوستان اقدام به کاوش کرده و شاهد قطعه‌ای از آثار شهدا می‌شوند و بلافاصله جریان را به اهالی اطلاع می‌دهند که بعد از آن با هماهنگی سپاه عاشورا اقدامات اولیه برای شناسایی شهدا صورت می‌گیرد./935/پ202/س
ارسال نظرات