۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۱۲۹
مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر:

نوآوری در تبلیغ عامل جذب جوانان به سوی معارف اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر تأکید کرد: مربیان نسل جوان در جامعه باید با ابتکار و خلاقیت زمینه جذب نسل جوان به سوی مسایل و معارف دینی و قرآنی را فراهم کنند.
نوآوری در تبلیغ عامل جذب جوانان به سوی معارف اسلامی است
خدیجه عابدینی، مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت آموزش مسائل دینی و احکام اسلامی اظهار داشت: در نظام اسلامی بر همه مسؤولان و متولیان امر آموزش واجب است که مسائل دینی را به کارآموزان و دانش‎آموزان تعلیم داده و در مسیر پرورش و تربیت نیروی انسانی صالح گام بردارند.

موسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر به اهمیت نو آوری در امر آموزش از سوی معلمان و مربیان اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان نسل جوان در جامعه باید با ابتکار و خلاقیت زمینه جذب نسل جوان به سوی مسائل و معارف دینی و قرآنی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان نیاز به ارتباط میان اطلاعات و عوامل آموزشی کاملا احساس می‎شود، اظهار داشت: رعایت و شناخت نکات مهم آموزشی و نیاز بیشتر به دین و پشتوانه‎های دینی از جمله عوامل ضروری در پیشرفت دینی کارآموزان و دانش‎آموزان است.

مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر ادامه داد: همانگونه که جسم بیمار پزشک می‎خواهد روح خسته و سرگردان نیز به تغذیه مناسب دینی نیازمند است که باید با همت و پشتکار مسئولان این تغذیه دینی برای کارآموزان و به ویژه دختران جامعه به عنوان زنان و مدیران خانه در آینده فراهم شود.

عابدینی با اشاره به دیگر عوامل لازم جهت استقبال جوانان و نوجوانان نسبت به آموزش علوم اسلامی گفت: استفاده از روش های قدیمی در آموزش احکام دینی ممکن است دلزدگی دانش آموزان را به همراه داشته باشد از این رو باید با استفاده از ابزارهای روز و نظام‎های موثر آموزشی به سمت آرمان های حقیقی جمهوری اسلامی ایران در حرکت بود.

وی ابراز داشت: امیدواریم آموزش مسائل دینی و احکام شرعی در تمامی رشته های تحصیلی و دانشگاهی به صورت کاربردی موجب یکپارچگی نظام‎ آموزش علمی و دینی در سطح جامعه شود./9465/ت302/ص
ارسال نظرات