۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۸۲۹
امام جمعه سراب:

تحریم‌های جدید حاصلی برای دشمنان نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: پیشرفت های ایران اسلامی با وجود تحریم های همیشگی دشمنان حاصل آمده و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درسراب،حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر گفت: انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیمی در تاریخ شد.

امام جمعه سراب با گرامی داشت ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: برگزاری باشکوه جشن های دهه فجر امسال پیام های فراوانی برای دنیا خواهد داشت.

وی با اشاره به اعمال تحریم های جدید کشورهای وابسته به نظام سلطه جهانی بر علیه ملت ایران ابرازداشت: حضور پرشور مردم در برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی روز 22بهمن پاسخ کوبنده مردم بر علیه توطئه های جدید انها خواهد بود.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه تحریم های 32ساله غرب بر علیه مردم ایران با به غنیمت گرفته شدن پهباد آمریکایی از سوی صاحب نظران به سخره گرفته شد بیان داشت : پیشرفت های ایران اسلامی با وجود تحریم های همیشگی دشمنان حاصل آمده و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت.

وی تصویب تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپایی را یک عمل شکست خورده دانست و یاداورشد: ایران فقط 18درصد نفت خود را به اروپا می فروشد و اعمال چنین تحریمی حاصلی برای آنها نخواهد داشت.

خطیب جمعه سراب با بیان وجوه برجسته شخصیتی حضرت امام راحل(ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره)شخصیت بی نظیری در تاریخ معاصر جهان بود که با رهبری های هدایتگرانه خود نه تنها منشاء تحوالات شگرفی در کشور بلکه موجب بیداری ملت های آزاده جهان شد.

وی از نامه تاریخی حضرت امام به گورباچف به عنوان نمونه بارزی از تیزبینی و شجاعت امام راحل نام برد.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه نماز با اشاره به در پیش بودن روز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: بهترین چیزی که موجب خشنودی آن حضرت می شود اعمال نیک و صالحانه امت محمدی است./949/پ202/ص
ارسال نظرات