۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۹۸۸
رییس دانشگاه علامه طباطبایی:

نهال انقلاب با تحریم ها به درختی تنومند مبدل شد

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه علامه طباطبایی تهران تحریم را تنها ابزاری پوشالی برای اعمال فشار بر نظام دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی بداند ملت ایران در مقابل این‌گونه فشارها هرگز تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.
حجت الاسلام شريعتي، رييس دانشگاه علامه طباطبايي تهران حجت الاسلام شريعتي، رييس دانشگاه علامه طباطبايي تهران
حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی رییس دانشگاه علامه طباطبایی تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسابا اشاره به تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران، اظهار داشت: ملت ایران از تحریم های مستکبران هراسی نداشته و نخواهد داشت؛ چرا که نهال این انقلاب با این گونه تحریم ها به تنه ای تنومند تبدیل شد.

استاد حوزه و دانشگاه تهران با اشاره به کشورهای اروپایی تحریم کننده نفت ایران، گفت: دشمنان همان هایی هستند که حتی امکان خرید و تهیه اقلام ناچیز و غیر استراتژیک نظیر سیم خاردار را نیز در دوران دفاع مقدس با بهانه های واهی از ملت ایران سلب کردند با این که این گونه اقلام بر اساس شرایط جنگی باید در اختیار ایران قرار می گرفت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: گویا استکبار جهانی تصور می کند که از گذر اعمال تحریم هایی همچون تحریم نفتی می تواند زمینه تسلیم ملت ایران و تسلط بر این ملت را فراهم کند اما آنان بدانند که ملت ایران 33 سال است که در مقابل این‌گونه فشارها ایستادگی می کنند و به ارزش های انقلاب با همه وجود پایبند هستند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی تهران مبادرت زورگویان عالم را به انجام امور تحریمی در مقطع کنونی را با هدف تأثیر گذاری بر انتخابات آتی دانست و آن را توطئه جدید استکبار جهانی خواند و گفت: آحاد و اقشار جامعه به ویژه نخبگان سیاسی و فرهنگی باید با تبعیت از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در مقابل هرگونه کارشکنی و فتنه گری داخلی و خارجی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام شریعتی در پایان سخنان خود اظهار داشت: خاطرنشان کرد: لازم است که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حساسیت داشته و نمایندگانی به مجلس فرستاده شوند که حامی ولایت فقیه، خدمتگزار ملت و مدافع حریم کشور باشند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات