۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۰۹۴
فرمانده سپاه عاشورا‌:

عزت ایران اسلامی مرهون مجاهدت مرجعیت شیعه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا عزت، اقتدار و خودکفایی ایران اسلامی را مرهون رهبری داهیانه ولایت فقیه و مجاهدت مرجعیت شیعه دانست.
علي‌اکبر پورجمشيديان، دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عشورای آذربایجان شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها نقش بسزایی در معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 32 سال گذشته داشته باشند.

وی با بیان این‌که قبل از انقلاب اسلامی حکومت های دست نشانده غرب در منطقه همه از موضع ضعف زیر بار ننگ‌ترین قوانین و خواسته های استکبار جهانی می رفتند، افزود: شرایط به گونه بود که مردم شیعه حجتی در ایام محرم اجازه عزاداری نداشتند، اینها واقعیاتی است که در این کشور اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطر‌نشان کرد: کشف حجاب، قانون کاپیتولاسیون و دریافت حق توحش از ایران واقعیات تلخی است که قبل از انقلاب وجود داشته، اما به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار واقعی ایران و ایرانی تجلی یافت و دست بیگانگان از کشور کوتاه شد.

پورجمشیدیان ادامه داد: باید دید از کجا به کجا رسیده ایم، حقیقت آنست که عزت، اقتدار و خودکفایی ایران اسلامی را مرهون رهبری داهیانه ولایت فقیه و مجاهدت مرجعیت شیعه بوده و مردم با تبعیت از ولایت توانستند راه عزت و خودکفایی را به خوبی پیدا کنند.

وی با اشاره تهدیدها و تحریم های اخیر ایران از سوی غرب اظهار داشت: طبیعی است اگر بخواهیم مسیر خودکفایی و استقلال را طی کنیم، دشمنان ساکت نخواهند نشست، پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی ایران مساله ای نیست که استکبار بتواند به سادگی از کنار آن عبور کند، امروز شاهد نفوذ آرمان و افکار ملت ایران در منطقه هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را از برکات صدور تفکر و فرهنگ شیعی انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دیدار جوانان کشورهای مختلف اسلامی با رهبر معظم انقلاب تنها گوشه ای از ارادتمندی امت اسلامی نسبت به ایران و جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی بود.

پورجمشیدیان با اشاره به بخش هایی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شرایط بدر و خیبر اوج عزت امت اسلامی در صدر اسلام بوده است، دشمنان امروز خود شرایط را درک می کنند و از نفوذ بیش از پیش افکار ایران اسلامی در کشورهای منطقه هراسان هستند، عمده علت جوسازی غرب علیه ایران با هدف تزلزل در نقش و جایگاه ولی فقیه است.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران از تحریم نفتی اروپا استقبال می‌کند، خاطر‌نشان کرد: اتحادیه اروپا نیازمند انرژی و صدور نفت ایران است، باید دانست که تنها 18 درصد صادرات نفتی ایران به اروپا است و اگر این صادرات قطع شود، کشورهای غربی با بحران انرژی رو به رو خواهند شد./935/پ202/س
ارسال نظرات