۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۳۳۲
حجت الاسلام منتظری:

حضور پرشور مردم در انتخابات، مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و یاوه گویان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای شاهرود، با حساس توصیف کردن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از عموم مردم خواست با حضور پرشور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و عوامل داخلی آنها بزنند.
حجت‌الاسلام منتظري
حجت الاسلام منتظری نماینده طلاب و فضلای شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: انتخابات امسال با توجه به شرایط زمانی و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و مواضعی که آمریکا و متحدان آنها علیه جمهور اسلامی و سوریه گرفته اند نسبت به سال های گذشته حساسیت و اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم بسیار حساس و سرنوشت ساز و مشت محکمی به دهان استبکار، معاندان نظام و بدخواهان ملت است، اظهار داشت: در شرایط کنونی امید محرومان و آزادیخواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: دشمنان و فتنه گران در سال 88 با ادعای واهی تقلب شیرینی مشارکت 85درصدی مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند و اگر انتخابات امسال باشکوه و پرشور برگزار شود که ان شاءالله این گونه خواهد بود، چشم طمع دشمنان کور خواهد شد.

رییس کمیسیون تحقیق و بررسی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه بیان کرد: اصلاح طلبان تندرو و فتنه گران تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند، اما مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای اینها را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف خواهند کرد و دشمنان نیز نخواهند توانست روی پادوهای داخلی خود حساب باز کنند.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان و دلسوزان نظام تاکید کردند، حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشت محکمی به دهان دشمنان، استکبار، معاندان و یاوه گویان خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با بیان اینکه حضرت امام راحل حفظ نظام را از اوجب واجبات دانستند، ابراز داشت: امروز نظام اسلامی مورد هجمه قرار گرفته و حضور حداکثری مردم امید مسلمانان در کشورهای اسلامی زیاد می شود و توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

وی تاکید کرد: کلیدی پیروزی در دستان ملت است و در روز جمعه همه با حضور در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و ضمن ابراز وفاداری به نظام مقدس اسلامی و آرمان های والای آن بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که با وجود تمام طراحی ها و توطئه هایشان در صحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه شلوغ بودن حوزه های رای گیری سبب یاس دشمنان می شود، ابرازداشت: ما باید بدانیم در مقابل خون شهدا و امام راحل که انقلاب را به عنوان امانت به دست ما سپرده اند مسؤول هستیم و بایستی با حضور در این عرصه افراد اصلح را روانه خانه ملت کنیم. /924/ت302/ص
ارسال نظرات