۰۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۶۴۷
حجت‌الاسلام فیاضی:

فرصت تبلیغی ایام نوروز غنیمت شمرده شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل بر اهمیت توجه به فرصت تبلیغی ایام نوروز از سوی روحانیان تاکید کرد.
مبلغان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالرحیم فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع روحانیان کاروان های راهیان نور اعزامی از استان اردبیل اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یاد شهدای جنگ تحمیلی دارای اجر معنوی بسیاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه روحانیان کاروان های راهیان نور رسالتی سنگین در ترویج معنویت در طول سفر زائران مشهد الشهدای ایران بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: روحانیان به عنوان مشاوران و همراهان امین در طول سفر تلاش کنند تا با تک تک زائران رابطه صمیمی و معنوی برقرار کرده و سفری به یادماندی در اذهان ترسیم کنند.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به استقبال دانش آموزان، طلاب و دانشجویان برای شرکت در کاروان های راهیان نور گفت: این مساله فرصتی برای بازگویی دیگر احکام و فرائض فراموش شده دینی در طول سفر است، اگر امروز دانش‌آموزان و دانشجویان مشتاقانه در کاروان راهیان نور حاضر می‌شوند، ضرورت مخاطب شناسی روحانیان کاروان ها را بیش از گذشته نشان می دهد.

وی با بیان اینکه با حضور روحانیان فضای فکری، معنوی و امن در تمام سفرها و ایام عزیمت برقرار می‌شود، تصریح کرد: روحانیان با همراهی این کاروان‌ها در حقیقت علاوه بر بیان مسایل شرعی و مذهبی در حد وسع خود تلاش می‌کنند مبلغ فرهنگ اصیل ایثار و شهادت، ایمان و خودباوری حقیقی باشند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه حضور روحانیان در کاروان های راهیان نور با برکات معنوی و تبلیغی بسیاری همراه است، گفت: امسال در ایام نوروز 145 روحانی در قالب کاروان راهیان نور استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیان اعزامی غالبا از روحانیان رزمنده، ایثارگر و آزاده دوران دفاع مقدس برای حضور در این کاروان ها انتخاب شده اند که امیدواریم در ایام نوروز مانند گذشته شاهد رشد و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت میان اقشار مختلف باشیم./935/پ202/ج
ارسال نظرات