۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۱۴۸
دبیر جبهه پایداری زنجان:

صیانت از دستاوردهای هسته‌ای رسالت مهم مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را موجب پیشرفت کشور دانست و گفت: صیانت از دستاوردهای هسته‌ای رسالت مهم مسؤولان است.
شهداي هسته اي
حجت‌الاسلام علی باقری، دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با تأکید بر این که استفاده صلح‌آمیز از انرژی‌ هسته‌ای یک نیاز برای هر کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: پیشرفت های هسته ای در سایه مجاهدت امام و شهدا و همچنین رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بدست آمده است.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه بحث دستیابی ایران به ایران فناوری پیشرفته، کار دیروز و امروز نیست، خاطر نشان کرد: این فناوری در شرایطی بدست آمده که دشمنان ایران اسلامی را تحریم علمی، اقتصادی و حتی صنعتی کرده اند، بنابر این صیانت از دستاوردهای هسته‌ای رسالت مهم مسؤولان است.

وی با بیان این که در حال حاضر بسیاری از کشورهای پیشرفته از انرژی هسته‌ای برخوردار هستند، اضافه کرد: باید به استفاده علمی از انرژی هسته‌ای پرداخت و زمینه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را بیش از پیش فراهم کرد.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به این که استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای موجب تحقق عدالت و رونق اقتصادی کشورها می‌شود، افزود: استفاده علمی در عرصه های مختلف از این انرژی موجب رفاه مردم در جوامع مختلف می‌شود،

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که حراست و حفاظت از دستاورد هسته‌ای وظیفه‌ای مهم برای هر ایرانی محسوب می‌شود، گفت: هر شخص به اقتضای جایگاه، درجه و سمتی که دارد، می‌تواند از دستاوردهای کشور در زمینه انرژی هسته‌ای حفاظت کند.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان در زمینه استفاده نکردن ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای افزود: دشمنان و کشورهای غربی به این مسأله واقف هستند که ایران همواره از این انرژی به صورت صلح‌آمیز استفاده می‌کند؛ اما با این وجود اقدام به کارشکنی علیه ایران می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که انرژی هسته‌ای با تلاش دانشمندان ایرانی حاصل شده است، افزود: استفاده از دستاوردهای کشوری در زمینه انرژی هسته‌ای وظیفه همگان است، چرا که این امر با صرف زمان و انرژی بسیاری حاصل شده است.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت روز انرژی هسته‌ای در کشور اضافه کرد: روز انرژی هسته‌ای یک روز ملی و بسیار مهم برای ایرانیان محسوب می‌شود، چرا که در این روز ایران به یکی از علوم بسیار مهم و پیشرفته دست پیدا کرد./935/ت302/س
ارسال نظرات