۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۰۷۹
وزارت امور اسرا تشکیلات خودگردان گزارش داد؛

کودکان در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه می شوند

خبرگزاری رسا- وزارت امور اسرا وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین از شکنجه و آزار و اذیت زندانیان کم سن و سال در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.
شکنجه زندان اسرائيل کودکان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از میدیست نیوز، وزارت امور اسرا وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در گزارشی با اعلام وضعیت بحرانی اوضاع در زندان های رژیم صهیونیستی آورده است: حدود 180 زندانی کم سن و سال در زندان های رژیم وجود دارد که بیشتر این زندانیان در زندان های شارون نگهداری می شوند.

در ادامه این گزارش آمده است: آنچه بر زندانیان کم سن و سال فلسطینی در زندان های اسرائیل می گذرد بر خلاف قوانین بین الملل و قوانین بشری است.

در این گزارش با اشاره به اینکه 60 درصد از بازداشت ها در نیمه شب صورت پذیرفته امده است:در ده سال اخیر هشت هزار کودک فلسطینی بازداشت شده اند که در میانشان کودکانی 12سال سن دیده می شود که پس از بازداشت با اجبار و تهدید از آنان اعتراف گرفته شده یا آنان را مجبور به امضای به زبان عبری کرده اند.

وزارت امور اسرا وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین می نویسد: شکنجه روحی، فحاشی، شکنجه جسمی، محرومیت از خواب و بازجویی در حالت چشم بسته یا دست و پا بسته نمونه ای از انواع شکنجه در زندان های اسرائیلی است که تقریبا در همه زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد.

لازم به ذکر است، شرایط زندان های رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت قرار دارد به طوریکه بوی تعفن غیر قابل تحمل ا و کمبود غذا و مواد شوینده زندانیان را رنج می دهد و کوچک ترین اعتراض به شرایط موجود سبب برخورد بسیار خشن و یا انتقال به سلول های معروف به محل سکونت مزدوران می شود./982/ب903/ک
ارسال نظرات