۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۱۶۳
سارکوزی در آستانه دور دوم انتخابات:

قوانین سخت تری علیه مسلمانان اجرا می کنم

خبرگزاری رسا- سارکوزی در آستانه دور دوم انتخابات برای جلب آرا قول داد که در صورت ادامه ریاست جمهوری، قوانین سخت تری علیه مسلمانان اجرا کند.
سارکوزي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بسینس دی، سارکوزی در آستانه دور دوم انتخابات برای جلب آرا علیه مسلمانان موضع گرفت و قول داد که در صورت ادامه ریاست جمهوری، قوانین سخت تری علیه مسلمانان اجرا کند.

نظرسنجی ها در فرانسه حاکی از آن است که شانس پیروزی مارین لوپن نامزد حزب راستگرای افراطی جبهه ملی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بیشتر از نیکلا سارکوزی رئیس جمهور کنونی است.

گفتنی است، طبق آخرین آمار نظرسنجی ها، 54 درصد از مردم فرانسه می گویند که در دور دوم به مارین لوپن رای خواهند داد و 46 درصد نیز طرفدار نیکلا سارکوزی هستند.

نیکولا سارکوزی که در دور اول 27.18 درصد آرا را در مقابل اولاند با 28.63 درصد آرا کسب کرد، از روز بعد از انتخابات تلاش خود را برای جلب نظر شش میلیون و چهارصد هزار نفری که در دور اول به مارین لوپن رأی دادند افزایش داد.

گفتنی است ممنوعیت حجاب و برپایی نماز در خیابانها همچنین جریمه و زندانی کردن بانوان محجبه در مدت ریاست جمهوری وی اجرا شد./982/ب903/ک
ارسال نظرات