۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۷۲۶
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

تبیین سیره عملی علما بهترین راه مقابله با عرفان‌های کاذب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با خطرناک ارزیابی کردن انحراف های نوظهور گفت: عرفان های انحرافی گامی در جهت و مسیر شیطان است.
آيت الله نعميم آبادي، نماينده ولي فقيه در هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در چهلمین سالگرد درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد کوهستانی در زادگاه این عالم ربانی، با بیان اینکه عرفان‌های امروزی گامی در جهت و مسیر شیطان رفتن است، گفت: وجود عرفان‌های کاذب موجب شده است که جوانان به سمت بیراهه روند و از مسیر واقعی منحرف شوند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز از دو محور به جنگ با اسلام وارد و چهره غلطی از اسلام و مسیحیت برای جوانان ترسیم شده که راهی در جهت انحطاط اسلام است، افزود: یکی از ابزارهای دشمن کمرنگ کردن محبت اسلام و پر رنگ کردن محبت مسیحیت و راه دیگر ترویج عرفان های کاذب است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه باید با افزایش برنامه های دینی و فرهنگی جامعه را در برابر این آسیب ها مصون کنیم، به بیان تحریفات در کتاب های تورات و انجیل فعلی پرداخت و یادآورشد: بی توجهی به دستورات اسلام، موجب شده است تا زمینه برای انجام تبلیغات مسیحیت، یهودیت و عرفان‌های کذب در کشور ایجاد شود که برای حل این مشکلات باید از وجود علما و دانشمندان اسلامی بهره برد.

وی آگاهی دادن به جامعه و تبلیغ عرفان راستین را بسیار مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: در این مقطع باید با مقابله با عرفان های کاذب و انحرافی، عرفان صحیح اسلام تبلیغ شود و سیره عملی شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله کوهستانی بهترین الگو است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم‌آبادی با تسلیت چهلمین سالگرد آیت‌الله کوهستانی،‌ از خدمات وی تجلیل و خاطرنشان کرد: از دست دادن چنین استوانه‌ای فقدانی بزرگ در جامعه روحانیت است و ایشان یکی از افتخارات منطقه کوهستان و بهشهر به شمار می آیند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود:بعد از چهل سال از ارتحال آیت‌الله کوهستانی حضور خیل عظیم جمعیت در مراسم گرامی داشت ایشان، بیانگر علاقه وافر مردم به این عالم ربانی و بیانگر جایگاه این عالم وارسته در جامعه است.

گفتنی است، چهلمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمد کوهستانی، امروز با حضور آیات نظری، طبرسی، روحانیان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در کوهستان بهشهر برگزار شد./950/پ202/ج
ارسال نظرات