۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۱۵۶

چند حاشیه از کنگره ملی شهدای خرمشهر

خبرگزاری رسا ـ واگذاری زمین‌های پاک‌سازی شده از مین به مردم خرمشهر و اشک‌های سیده زهرا حسینی، نویسنده کتاب«‌دا» حاشیه‌هایی از نخستین کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر است.
اولين کنگره ملي سرداران، اميران شهيد و شهداي خرمشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، واگذاری زمین های پاک سازی شده از مین به مردم خرمشهر تا اشک های سیده زهرا حسینی، نویسنده کتاب دا هنگام خاطره‌گویی از ‌مهم‌ترین حواشی نخستین کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر است.

واگذاری زمین‌های پاک‌سازی شده از مین با حضور وزیر دفاع

ظهر روز گذشته در دومین روز ار نخستین کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر زمین‌های پاک‌سازی‌شده از مین و مواد منفجره با حضور احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی به مردم خرمشهر اهدا شد.

‌بروز نقص فنی در سیستم صوتی و اعتراض یکی از شعرای خوزستان

روز گذشته در نخستین کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر یکی از شعرای خوزستان هنگام مدیحه سرایی و شعرخوانی زمانی که با نقص فنی سیستم صوتی هنگام قرائت مواجه شد اعتراض خود را به مسؤولان برگزاری کنگره ملی شهدای خرمشهر رساند.

اشک هایی که پایان ندارد

سیده زهرا حسینی، نویسنده کتاب دا، بیشتر در محافل شهدا از شخصیت‌هایی مدعو است که با نوشتن این کتاب از محبوبیت خاصی در بین مردم ایران برخوردار است. روز گذشته هنگامی که خانم حسینی خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کرد، بغض و اشک‌های تمام نشدنی در کلامش مشاهده می شد که همه شرکت کنندگان در کنگره را مجذوب کرده بود.

رونمایی از مستند شهید نوجوان بهنام محمدی راد

در دومین روز از کنگره ملی شهدای خرمشهر همچنین از مستند شهید نوجوان بهنام محمدی راد رونمایی شد که به نظر می رسد مسؤولان هنگامی که یادواره ای از شهدا و یا محفلی از این عزیزان برگزار می شود فکر رونمایی از زندگانی شهدا می شوند؛ چقدر زیبا بود که در سینمای ایران درصد ناچیزی از حق شهدا ادا می شد و از فیلم هایی که هیچ منفعتی برای عوام الناس ندارد کاسته و به فیلم های ارزشی نگاه ویژه ای می شد./9461/پ203/س
ارسال نظرات