۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۶۳۳
مدیران فرهنگی خراسان رضوی:

مواضع آیت‌الله نوری همدانی در دفاع از انقلاب و رهبری مایه مباهات است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی به همراه شماری از مدیران فرهنگی و روحانی این استان با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و از مواضع انقلابی و صریح این مرجع تقلید در دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری تجلیل کردند.
1/ آيت الله نوري همداني 2/  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی به همراه شماری از مدیران فرهنگی این استان عصر امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی گزارشی از وضعیت این استان و شهر مشهد مقدس ارائه کرد.

حجت‌الاسلام علی نهاوندی مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این دیدار از شهر مشهد به عنوان کانون ترویج اندیشه اهل بیت(ع) یاد کرد.

وی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی ارائه و تاکید کرد: صداو سیمای استان خراسان رضوی گام‌هایی را برمی دارد تا به صورت یک شبکه سراسری برای کل کشور ظرفیت انتشار امواج رضوی را به همراه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی بیان داشت: تحقق این امر در گرو این است که از افق نگاه عمیق و بیانات راهگشای مراجع تقلید و بزرگان دین در راستای شخصیت شناسی حضرت امام رضا(ع) استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی نیز در این دیدار از مواضع روشنگرانه و صریح حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی مدیرکل تبلیغات استان خراسان رضوی نیز در این دیدار تصریح کرد: هم بیانات و هم تالیفات و تحقیقات حضرت آیت‌الله نوری همدانی در موضوعات مختلف مورد استفاده علما و اندیشمندان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله نوری همدانی همواره حامی ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده است، یادآورشد: در چند سال اخیر به ویژه در فتنه نیز مواضع روشنگرانه این مرجع تقلید مورد حمایت طلاب و حوزه های علمیه بوده است.

وی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله نوری همدانی در صحنه‌های گوناگون حضوری عالمانه داشته است، ابرازداشت: راهنمایی‌های این مرجع تقلید در زمینه‌های تبلیغی و تربیتی راهگشای مبلغان و جامعه است.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این دیدار از حضرت آیت‌الله نوری همدانی به عنوان پیشگام نهضت امام و پیشتاز در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و امام و رهبری یاد کرد.

وی با بیان اینکه نام حضرت آیت‌الله نوری همدانی در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد، یادآورشد: مواضع حضرت آیت‌الله نوری همدانی در حمایت از ولایت فقیه بی نظیر بوده است و ما از این مرجع تقلید تشکر می کنیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات