۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۹۹۷۳
نماینده ولی فقیه در بسیج کشور:

لازمه مصونیت و پیشرفت جامعه در گرو همراهی با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: لازمه مصونیت و پیشرفت جامعه در گرو همراهی با ولایت است.
حجت الاسلام کدخدايي، نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام محمد کدخدایی، نماینده ولی فقیه در بسیج کشور، امروز در چهاردهمین یادواره شهدای منطقه زیروان بهشهر در مسجد جامع افزود: بیداری اسلامی جهان نشأت گرفته از تفکرات امام راحل است و نباید از کنار این انقلاب و دستاوردهای آن بی تفاوت رد شویم بلکه افراد تاثیر گذار باید سنسورها را قوی کرده و حساس شوند.

وی با بیان این که امام راحل احیاگر جامعه اسلامی بودند و با روشنگری های خود جهان را به اسلام خواهی واداشتند افزود: باید افراد تاثیر گذار در جامعه حساس باشند و رفتار و عملکرد مسؤولان را رصد کنند و زیر ذره بین بگیرند و در مواقع حساس امر به معروف و نهی از منکر کنند.

حجت الاسلام کدخدایی ادامه داد: اگر چنین رفتاری در جامعه باشد و مسائل کنترل شود صلاح و پیشرفت و تعالی حاصل می شود و اگر نسبت به مسائل بی تفاوت باشیم هر لحظه باید منتظر حادثه ای باشیم.

نماینده ولی فقیه در بسیج کشور یادآور شد: انقلاب ما در بحث هسته ای، مباحث منطقه ای، مقابله با تحریم ها به پشتوانه مردم و رهبری و مسؤولان به این نقطه از پیشرفت رسیده است و باید از آن حمایت کنیم.

وی با بیان این که ولایت فقیه ثمره انقلاب و آموزه های امام راحل است که باید بعنوان فصل الخطاب در جامعه مورد توجه جدی باشد ادامه داد: حرکت در مسیر ولایت لازمه همراهی با انقلاب است و پیشرفت و تعالی و ترقی نظام را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در بسیج کشور تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا، روحیه شهادت طلبی را در بین جامعه زنده می کند، گاهی مادچار غفلت می شویم و حضور در این یادواره شهدا بیعت مجدد با شهدا و امام و رهبری است.

وی گفت: شهدا برای ارزش های مقدس جان دادند و نباید بگذاریم این ارزش ها ی اسلامی و دینی پایمال شود./950/پ203/ب

ارسال نظرات