۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۰۷۸۷
مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه‌ها:

ملت ایران با صدور پیام انقلاب اسلامی طعم خوش ایستادگی را چشیده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدیان با اشاره به این که حفظ دانشگاه ها موجب حفظ انقلاب خواهد شد، گفت: ملت ایران 33 سال مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان ایستادگی کرده و امروز با صدور پیام انقلاب به کشورهای اسلامی طعم خوش این ایستادگی را می‌چشد.
حجت الاسلام محمد محمديان، رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد محمدیان، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در چهار دانشگاه آذربایجان شرقی به تشریح رسالت مسؤولان نهادهای رهبری در دانشگاه ها پرداخت.

وی ارتباط با مدیران دانشگاه ها را یکی از فعالیت های مسؤولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: نباید نگاه اپوزیسیونی به رؤسای دانشگاه داشت، چراکه رؤسای دانشگاه ها فرزندان همین انقلاب هستند و نباید انتقاد از عملکرد آنها به گونه ای باشد که سبب اختلاف شود.

حجت الاسلام محمدیان وحدت را نیاز اساسی و مهم جامعه ارزیابی کرد و گفت: باید با تأکید بر وحدت و تعامل با یکدیگر در دانشگاه از حاشیه‌ها دوری کرد و فضا را برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه‌ها فراهم کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها در مقابله با تحریم‌های علمی و جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه جبهه جنگ با جمهوری اسلامی تغییر یافته و خط مقدم اقتدار کشور ما اقتدار علمی است.

وی با استناد به بخشی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اگر اقتدار علمی کشور را ارتقا دهیم به دنبال آن اقتدار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز به دست خواهد آمد، بنابراین حفظ دانشگاه ها موجب حفظ انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید علم و جنبش نرم‌افزاری در کشور گفت: ملت ایران 33 سال مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان ایستادگی کرده و امروز با صدور پیام انقلاب به کشورهای اسلامی طعم خوش این ایستادگی را می‌چشد.

وی ادامه داد: ملت ایران امروز در جایگاه حساس و بی نظیری در تحولات منطقه قرار گرفته و بسیاری از کشورهای منطقه به تأسی از انقلاب مردم ایران دست به تحرکات سیاسی در کشور خود زده‌اند و این موضوع سلطه‌گران را نگران کرده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان این‌که پیام انقلاب اسلامی ایران در جهان پیچیده است، افزود: اگر امروز غرب با جمهوری اسلامی مقابله می کند به خاطر مسائل هسته ای نیست، بلکه آنها با ما مکتب اسلام و عدالت‌خواهی اسلامی مشکل دارند.

گفتنی است، در این مراسم حجج اسلام خدیوی، یوسف خیری، فرج‌زاده و نجفیان به ترتیب به عنوان مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های تبریز، علوم پزشکی، دانشگاه آزاداسلامی منطقه 13 کشور و صنعنی سهند معرفی شدند./935/پ202/س

ارسال نظرات