۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۲۵۱
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

ارسال 3 هزار و 400 اثر به جشنواره امام من، امام هادی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بیش از 3 هزار و 400 اثر در 3 بخش اصلی، ویژه و یک جمله نذر امام هادی (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از دید هیات داوران کیفیت این آثار در زمره آثار ارزنده و بسیار حرفه‌ای به شمار ‌می‌آید.
امام هادي


سید محمدهادی ایازی، معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران در جشنواره«امام من، امام هادی(ع)» گفت: ترویج فرهنگ دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و هویت مذهبی یکی از مهمترین ماموریت‌های شهرداری تهران به شمار می‌آید.

وی گفت: در این راستا مدیریت فرهنگی شهر سال‌ 90 جشنواره‌ شمسه را در 8 رشته برگزار کرد و این جشنواره با حضور بیش از 150 هزار شهروند به یک رویداد بزرگ فرهنگی و اجتماعی تبدیل شد.

ایازی ادامه داد: رشته‌های نهج‌البلاغه و قرآن با جلب مشارکت بیش از 80 هزار شهروند پرمخاطب‌ترین رشته‌های این جشنواره را به خود اختصاص دادند و این نشان از وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و مذهبی در بین شهروندان و به خصوص جوانان دارد که خوشبختانه شهرداری تهران با اجرای این جشنواره و فراهم کردن زمینه مناسب موفق به شناخت و بروز آنها شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جشنواره" امام من، امام هادی" تصریح کرد: نظر به فراخوان آیات عظام در خصوص هتاکی به ساحت مقدس امام هادی (ع) جمعی از جوانان متعهد و مومن در تحت عنوان خانه فعالان مجازی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نسبت به برگزاری جشنواره " امام من، امام هادی(ع)" با هدف انتشار و جمع آوری آثار دیجیتال مرتبط با زندگی، فکر و سیره امام هادی (ع) اقدام کردند.

ایازی از ارسال 3 هزار و 400 اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: بیش از 3 هزار و 400 اثر در 3 بخش اصلی، ویژه و یک جمله نذر امام هادی (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از دید هیات داوران کیفیت این آثار در زمره آثار ارزنده و بسیار حرفه‌ای به شمار ‌می‌آید.

وی عنوان کرد: همکاری و تعامل سایت‌ها و وبلاگ‌های مذهبی با مجریان این جشنواره در پیشبرد اهداف آن نقش به سزایی داشت و در معرفی آن به کاربران تاثیر گذار بود. این موضوع نقطه عطف برگزاری این جشنواره به شمار می آید.

ایازی گفت: برگزارکنندگان این جشنواره با عنایت به این تجربه موفق در تلاش خواهند بود تا نسبت به برگزاری جشنواره‌های بعدی با موضوع معرفی آثار ائمه معصومین اقدام کنند.

شایان ذکر است، این مراسم با تقدیر از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد./919/د102/ن

ارسال نظرات