۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۱۶۷۲
آیت‌الله طبرسی:

حفظ ارزش‌های نظام و خدمت به مردم رویکرد اصلی مجلس باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، داشتن مجلسی زنده و پویا را لازمه جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مجلس خمود و غیر فعال نمی تواند جایگاه نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی ارتقا بخشد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، به رسالت سنگین نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: وکلای ملت باید همه دغدغه آنها حرکت در مسیر منافع ملی و رفع مشکلات مردم باشد.

وی با بیان این‌که مردم با حضور حماسی خود در اسفند ماه سال گذشته به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی به خوبی عمل کردند، افزود: امروز نمایندگان مجلس باید با وضع قوانین مناسب و نظارت بر حسن اجرای آن زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

آیت‌الله طبرسی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی نمایندگان مجلس باشد.

امام جمعه ساری به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اشاره کرد و گفت: نمایندگان همه توان خود را برای رفع دغدغه های رهبری به کار گیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حرکت در مسیر رهنمودهای مقام رهبری را زمینه ساز تحقق سعادت و تعالی حقیقی کشور دانست و گفت: وکلای مردم در مجلس نهم باید سخنان رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دو دهه اخیر همواره با رهنمودهای عالمانه خود مسیر سعادت و پیشرفت را به دولت و مجلس ها نشان دادند، داشتن مجلسی زنده و پویا را لازمه جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مجلس خمود و غیر فعال نمی تواند جایگاه نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا بخشد.

امام جمعه ساری تصویب قوانینی مناسب و تأثیر گذار را نشان دهنده مجلسی پویا دانست و با بیان این‌که وحدت و همدلی رکن اصلی پیشرفت در هر جامعه ای است، گفت: مسؤولان به ویژه وکلای ملت باید با همواره در جهت تقویت وحدت گام بردارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد وهمبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

آیت‌الله طبرسی به جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: دشمنان بیش از سه دهه است که همه توان و سرمایه خود در جهت تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند، اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت های موجود در استان از نمایندگان به ویژه دو نماینده مرکز استان خواست همه توان خود را در جهت استیفای حقوق مردم و شکوفایی استان به کار گیرند./950/پ202/ج
ارسال نظرات