۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۵۸۵
آیت‌الله طبرسی:

روش مدیریت اسلامی الگویی کارآمد در عرصه جهانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند، تصریح کرد: الگوی مدیریت اسلامی امروز به عنوان روشی کارآمد در عرصه جهانی مورد توجه بسیاری از کشورها است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مجمع تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ساری، با اشاره به پبشرفت های صورت گرفته در سه دهه اخیر، گفت: با وجود  مشکلات و نارسایی هایی که در بخش هایی از کشور وجود دارد، اما امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه بسیار قدرتمندی در عرصه بین المللی دارد.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نظام سلطه از همان روز های ابتدایی پیروزی انقلاب توطئه افکنی بر علیه کشورمان را آغاز کرد، افزود: امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، آن توطئه ها همچنان ادامه دارد.


آیت الله طبرسی با بیان این که همه نقشه های شوم دشمنان با ایستادگی ملت ایران شکست خورده است، گفت: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف نشان از شکست استراتژی های دشمنان در برابر ملت ایران اسلامی دارد.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) با رهبری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی انقلاب روش جدیدی را در عرصه مدیریت جهانی آغاز کرد، گفت: ایران اسلامی به برکت وجودی امام راحل و مقام معظم رهبری دست رد به دشمنان خود زده است.


وی با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند، تصریح کرد: الگوی مدیریت اسلامی امروز به عنوان روشی کارآمد در عرصه جهانی مورد توجه بسیاری از کشورها است.


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید همه تلاش کنند تا جامعه ما به سوی یک جامعه نبوی و با قوانین ناب اسلامی پیش رود، ادامه داد: البته با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه حرکت در این مسیر فراهم شده و خوشبختانه همه قوانین کشورمان بر اساس مبانی اسلامی است.


آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش کارگران در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که این قشر زحمت کش همواره در عرصه های مختلف نقش آفرین بودند، افزود: همین کارگران بودند که نمونه آن در جبهه و جنگ به همراه کار فرمایان هم پشتیبان جبهه بودند و هم شهید شدند.


وی با اشاره به این که کشورمان شرایط و بحران های متعددی را پشت سر گذاشته است، گفت: ملت ایران اسلامی حوادث روزهای ابتدایی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته اند.


نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های اخیر نظام سلطه علیه نظام اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی همه توان خود را برای تضعیف جایگاه ایران به کار گرفته اند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران فشارهای اقتصادی را نیز با تبعیت از رهبری انقلاب پشت سر خواهند گذاشت، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که این فشار موجب عقب نشینی ملت ایران از آرمان های خود نخواهد شد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود نظام بانکی را یکی از مشکلات موجود در کشورمان دانست و گفت: متأسفانه برخی بروکراسی های دست و پاگیر در سیستم بانکی مشکلات بسیاری را برای سرمایه گذاری ها به وجود آورده است.


امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور برای حمایت از تولید داخلی بهره گیریم./950/پ202/ج

ارسال نظرات