۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۶۴۵
آیت الله باریک بین:

عشق و علاقه ملت های آزاده به پیامبر اسلام هر روز بیشتر می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله هادی باریک بین با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی این اهانت معرفی کرد و گفت: این حرکت آمریکایی صهیونیستی موجب عشق و علاقه بیشتر امت اسلامی و همه ملت های آزاده جهان نسبت به پیامبر گرامی اسلام شد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی این اهانت معرفی کرد و گفت: این حرکت آمریکایی صهیونیستی موجب عشق و علاقه بیشتر امت اسلامی و همه ملت های آزاده جهان نسبت به پیامبر گرامی اسلام شد.

 

وی با بیان این که این اقدام زمینه نفرت بیشتر ملت های جهان از آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراهم کرد، افزود: مهر و محبت نبی مکرم اسلام همواره در دل های امت اسلامی ماندگار است.

 

نماینده مردم قزوین درمجلس خبرگان رهبری با بیان این که نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل به عنوان رژیمی جعلی و غاصب در دنیا نام گرفته است.

 

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود به سالروز کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه صبرا و شتیلا اشاره کرد وآن را سند آشکاری برجنایت های این رژیم نفرت انگیز دانست و خاطرنشان کرد: در آن حرکت ضد انسانی پنج هزار نفر از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین به شهادت رسیدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را یکی از مهم ترین نهادهای موجود در کشور معرفی کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت در هر جامعه ای از یک جایگاه خاص و ویژه برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که علم آموزی همواره در پویایی و بالندگی جوامع نقش مؤثری داشته است، ادامه داد: گسترش علوم در یک کشور موجب پیشرفت و ترقی آن کشور خواهد شد.

 

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت باورهای دینی در مدارس تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود آموزه های مهم دینی و قرآنی در میان دانش آموزان و دانشجویان ترویج شود.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که تزکیه مقدم تر از تعلیم است، تصریح کرد: تزکیه و تعلیم دو اصل اصیل و رکن مهم به شمار می روند که تنها با وجود هر دوی آنها می‌توان به سوی تکامل و تعامل حرکت کرد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های فرزندان ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل دانست و خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمن تا دندان مسلح موجب حیرت دنیا شد./950/پ202/ب 

ارسال نظرات