۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۸۷۴۹
امام جمعه جلفا:

رسوایی غرب به اوج خود رسیده است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ساخت فیلم موهن پیامبر اسلام(ص) میان مسلمانان جهان بیش از گذشته منفور و رسوا شده‌اند.
حجت‌الاسلام علي انتظاري، امام جمعه جلفا


حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در ساخت فیلم موهن اهانت به رسول گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: چنین اقدامات نابخردانه‌ای، نهایت بی‌منطقی و بی‌هویتی غرب را نشان می دهد.

 

وی با بیان این‌که غیرمسلمان‌ها نیز از این اقدام سخیف به ستوه آمده و خشم و انزجار خود را ابراز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: غرب بعد از شکست‌های بی‌شمار و رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه های ننگین و ضد بشردوستانه در جریان بیداری اسلامی، این‌بار با کمال وقاهت و خفت به توهین علیه اسلام روی آورده است.

 

امام جمعه جلفا اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام را اهانت به تمام بشریت دانست و گفت: پیامبر اسلام تنها مختص مسلمانان نیست، چراکه آن حضرت با دین مبین اسلام ضمن تائید ادیان آسمانی گذشته، قرآن را به‌عنوان معجزه خود و رمز سعادت بشریت معرفی کردند، با این اوصاف اهانت به عالی‌ترین خلقت کون و مکان، اهانت به هویت انسانی همه بشریت است.

 

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: اینگونه حرکات شرم آور نشان از ذلالت و درماندگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و دست نشانده های آن‌ها به ویژه وهابیت در منطقه دانست و گفت: عدم موضع‌گیری مناسب از سوی برخی سران عرب منطقه، نشان می دهد که شیوخ جاه‌طلب منطقه اسلامی را قبول دارند که منافع دنیوی آنان را تامین کند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی بر لزوم اتحاد عموم مسلمانان در راستای تکریم و حفظ شأن اسلام و پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد و افزود: وجود مبارک حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) عامل اصلی اتحاد میان مسلمانان است، باید دانست که استکبار و در راس آنها آمریکا از همدلی مسلمانان ضربات سختی خورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ساخت فیلم موهن پیامبر اسلام(ص) میان مسلمانان جهان بیش از گذشته منفور و رسوا شده‌اند، چنین اقداماتی نشان می دهد که سردمداران مستکبر و استعمارگر غربی از بیداری اسلامی به ستوه آمده اند و با اهانت به مقدسات می خواهند جبران مافات کرده باشند.

 

حجت الاسلام انتظاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با آغاز بیداری اسلامی پس  از سه دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و گسترش آن در سرتاسر جهان، نه تنها مسلمانان بلکه حق طلبان سایر ادیان نیز متحد شده اند تا بر عظمت اسلام و مسلمین افزوده و آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عنوان شیاطین بزرگ به خاک ذلت بکشانند./935/ت302/ب

ارسال نظرات