۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۸۰۱
همگام با حوزه علمیه قم؛

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب آملی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه این شهرستان در محکومیت اهانت به ساحت رسول اکرم(ص) خبر داد.
تجمع طلاب حوزه

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام محکوم است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی درصدد است تا با چنین اقدامی اسلام زدایی کند و از ارزش والای مقدسات در جوامع اسلامی بکاهد که این کارها بیهوده خواهد بود.


وی با اشاره به این که مسلمانان در برابر این اقدام ناشایست سکوت نخواهند کرد و پاسخ کوبنده ای را به مستکبران خواهند داد، گفت: سازندگان و حامیان این فیلم موهن باید مورد مجازات قرار گیرند تا دیگر کسی اجازه چنین کاری را به خود ندهد.


حجت الاسلام براری با بیان این که حوزه های علمیه نیز همچون دیگر آحاد ایران اسلامی اعتراض خود را به این حرمت شکنی اعلام می نمایند، یادآور شد: تجمع اعتراضی طلاب حوزه های علمیه شهرستان آمل در روز یکشنبه از ساعت ده تا یازده در سالن اجتماعات حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار خواهد شد.


معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که آمریکایی ها و صهیونیست ها در نوک پیکان این حرکت ننگین و نفرت انگیز قرار دارند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که این گونه اقدامات ضد دینی سبب تقویت جایگاه امت اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد و برنامه های ناشایست آنان راه به جایی نخواهد برد.


وی در پایان گفت: به یقین رفتار شنیع و گستاخانه نخواهد توانست در برابر موج گسترده بیداری اسلامی و یا در روند روز افزون اقبال مردم دنیا به این پیامبر اولی العزم کوچک‌ترین خدشه ای وارد کند./950/پ202/س

ارسال نظرات