۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۹۷۰
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

اهانت به پیامبر ادامه پروژه اسلام هراسی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به هوشیاری روحانیان در مقابل استکبار جهانی گفت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) ادامه پروژه اسلام هراسی غرب است.
حجت الاسلام جلال حسيني

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: توسل دستگاه استکبار به اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشان از زبونی و حقارت آن ها است.

 

وی با بیان اینکه دشمن در حال نابودی برای نجات خویش، به هرچیزی متوسل می شود، تصریح کرد: دشمن باید بداند که با انتشار یک فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی که در آن برترین پیامبر الهی را مورد اهانت قرار می دهد، نمی تواند باعث خاموشی اسلام و بیداری ملت اسلامی بشوند.

 

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان اینکه با این توهین در واقع بیداری جوامع اسلامی بیشتر می شود، تصریح کرد: به دنبال انتشار این فیلم، همه مسلمانان جهان با پی بردن به زوایای پنهان و آشکار دست توطئه های شوم و برملاشدن چهره ظلمانی، مخوف و جنایتکار امریکا و صهیونیسم خواستار محاکمه سریعتر دست اندرکاران ساخت و تهیه این فیلم شدند.

 

وی با اشاره به خروش مسلمانان به دنبال انتشار این فیلم، اظهار داشت: در مقابل این حرکت ضد اسلامی مسلمانان جهان ساکت نمی نشینند و براساس اعتقادات راسخ و عشق و علاقه راستین خویش به پیامبر اکرم(ص)، پاسخی دندان شکن به عوامل پشت پرده این فتنه خواهند داد.

 

وی درمورد واکنش مسلمانان در مقابل این فیلم موهن، گفت: رفتار گروهی و همگام مسلمانان در کشورهای مختلف سبب شد تا نمایش زیبایی از وحدت، همدلی و همکاری از طرف مسلمانان شیعه و سنی در جهان نشان داده شود و این بهترین پاسخ به تفرقه افکنان است.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: از طرفی موج بیداری اسلامی جان دوباره می گیرد و اسلامیت در این جریان تثبیت می شود، کشورهای در حال انقلاب متوجه می شوند دشمن اصلی کیست و اینکه این دشمن بیشترین مشکل را با قرآن و اسلام دارد.

 

 معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی خطاب به مسلمانان جهان تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم در مواقعی که مستکبران آتش اختلاف شیعه و سنی را شعله ور می کنند مشکل اصلی آن ها با اصل اسلام است و در پی نابودی آن هستند نه تنها یک گرایش مذهبی./930/ ت302/ب

ارسال نظرات