۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۸۹۰
به دلیل شکنجه شدید؛

یکی از زندانیان انقلابی بحرین به شهادت رسید

خبرگزاری رسا ـ یکی از زندانیان انقلابی بحرین به دلیل شکنجه شدید و گسترش بیماری در زندان به شهادت رسید.
محمد مشيمع شهيد انقلابي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مشیمع از شهروندان شیعه بحرین که به دلیل حضور در تظاهرات مسالمت آمیز در این کشور به هفت سال زندان محکوم شده بود بر اثر شکنجه و گسترش بیماری در زندان های آل خلیفه به شهادت رسید.

 

این جوان 23 ساله که از بیماری حادی رنج می برد طاقت شکنجه های صورت گرفته از سوی جلادان آل خلیفه را نداشت و صبح امروز جان خود را در زندان از دست داد تا به جرگه شهدای انقلاب ملت بحرین بپیوندد.

 

وکیل مدافع از جوان شهید دراین باره گفت: 5 روز پیش به صورت تلفنی با محمد مشیمع گفت وگو کردم و اظهار داشت که در وضعیت جسمانی بسیار بدی قرار دارد و از معالجه وی جلوگیری می شود. وی اصرار می کرد که مقدمات آزادی و درمان در خارج از زندان را برایش فراهم کنم، اما دیگر توان این همه آزار و اذیت را نداشت و به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به این که مشیمع، مرگ تدریجی را در زندان متحمل شده بود، تصریح کرد: بی توجهی زندانبانان، وزارت بهداشت و دادستان عمومی نسبت به وضعیت جسمانی وخیم المشیمع عامل اصلی شهادت وی بود.

 

این در حالیست که شهروندان بحرینی پیکر شهید علی حسین نعمه 17 ساله را دو روز پیش تشییع کرده بودند.

 

ائتلاف 14 فوریه بحرین در پیامی شهادت محمد علی مشیمع 23 ساله را تسلیت گفته و این جنایت را دلیل دیگری بر جنایتکار و خونریز بودن نظام آل خلیفه عنوان کرد.

 

جریان الوفاء اسلامی بحرین نیز از همه مردم خواست در مراسم تشییع پیکر این شهید که در منطقه الدیه برگزار می شود، مشارکت گسترده ای داشته باشند./980/ب902/ک

ارسال نظرات