۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۴۲۰۷۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

استقبال امروز از رهبر انقلاب پاسخ کوبنده به توطئه‌ دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جلفا پیام استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری را بصیرت، هوشیاری و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان نظام دانست.
استقبال مردم بجنورد از رهبر انقلاب

حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا به تشریح برکات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان‌های مختلف کشور پرداخت و اظهار داشت: سفرهای به یادماندنی رهبر انقلاب اسلامی نه تنها در ابعاد داخلی دارای برکات بسیاری است، بلکه پیام‌های مهمی به بدخواهان نظام اسلامی دارد.


وی وحدت، انسجام و ارتقای روحیه خودباوری میان اقوام، طوایف و مردم سراسر کشور را از مهم‌ترین آثار سفرهای استانی رهبر انقلاب دانست و گفت: استقبال وصف‌ناپذیر و دیدار مردم بجنورد با مرجع عالی‌قدر جهان تشیع و رهبر نظام اسلامی نشان داد که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و تابع ولایت فقیه هستند.

 

امام جمعه جلفا ادامه داد: تنها کافی است سفرهای سران و رهبران دیگر کشورها را با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان‌های مختلف مقایسه کنیم، آن موقع خواهیم یافت که عشق و علاقه ملت نسبت به رهبری برخاسته از اعتقادات دینی و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور اقشار مختلف دیگر شهرهای استان خراسان شمالی در مراسم استقبال از رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان و رسانه‌های غربی چشم دیدن چنین صحنه‌های باشکوهی را ندارند، چراکه عشق و محبت مردم و رهبری در ایران بی‌نظیر است.

 

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که استقبال ملت ایران از رهبری در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست، افزود: صحنه هایی که در مراسم استقبال از رهبر انقلاب در سرزمین اقوام و مذاهب مختلف شمال منطقه خراسان مشاهده شد، نشان داد که همه اقوام و پیروان مذاهب و ادیان در استقبال از مقتدای خود سر از پا نشناختند.

 

وی پیام استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری را بصیرت، هوشیاری و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان نظام دانست و گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با بهره‌برداری رسانه‌ای از مشکلات اقتصادی به دنبال ترویج یاس و ناامیدی میان مردم نسبت به نظام و رهبری بودند، این استقبال پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های غرب بود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی افزود: مردم استان خراسان شمالی به نمایندگی از ملت ایران ثابت کردند که ولایت‌مداری در هیچ شرایطی قابل معامله نیست، هرچند شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه کشور اعمال شود./935/ت302/س

ارسال نظرات