۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۰۹۴
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(12)؛

رویترز: رهبر عالی ایران گفت کشورش در مقابل تحریم‎ها مقاومت خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری رویترز در پوشش سخنان حضرت آیت الله خامنه ای به تاکید ایشان بر مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها اشاره کرد.
استقبال مردم بجنورد از رهبر انقلاب

 
به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری رویترز در انعکاس سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای در جمع پرشور مردم بجنورد را نوشت: آیت الله خامنه ای با انتقاد از  کشورهای اروپایی به دلیل همراهی با غرب برای اجرای تحریم علیه ایران تاکید کرد که هر کشوری که درصدد فشار بر ایران باشد در نظر ملت ایران منفور است.


رویترز افزود: رهبر ایران اظهار داشت که تحریم‎ها موضوع جدیدی نیست، بلکه ایران 33 سال است که تحریم و فشار را تحمل می کند. 

 

این خبرگزاری ادامه داد: رهبرعالی ایران با اشاره به سخنان کلینتون وزیر امورخارجه آمریکا که گفته بود اگر ایران از انرژی هسته ای صرفنظر کند، تحریم ها برداشته می شود، اظهار داشت که این تحریمها در واقع جنگ با یک ملت است و غرب از روی بغض و کینه به تحریم ادامه می دهد.


خبرگزاری رویترز تاکید کرد: آیت الله خامنه ای تصریح کرد که یکی از مسائل مهم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مشکلات اقتصادی مردم گرفتار آن و جنبش 99 درصدی است، اقتصاد غرب رو به انجماد، فروپاشی و رکود است و شب و رو ز بر اعتراضات مردمی افزوده می شود.


در پایان این مطلب آمده است: رهبر عالی ایران تاکید کرد که مشکلات اقتصادی و فشار غرب نمی تواند ایران را به زانو در آورد./982/ب902/د

ارسال نظرات