۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۵۰۷۳۱

هجمه به دین این بار از شبکه من و تو

خبرگزاری رسا _ میهمان برنامه شبکه ماهوار ه ای من و تو صراحتا گفت: من اصلا به گناه اعتقادی ندارم.
شبکه ماهواره اي من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ؛میهمان یکی از برنامه های شبکه من و تو در پاسخ به این سوال که « اگر گناه آزاد باشد چه گناهی را انجام می دهید؟ »گفت: من اصلا به گناه اعتقادی ندارم.

وی در ادامه در یک دهن کجی آشکار نسبت به مقوله دین افزود:من اسم هیچ عملی را گناه نمی گذارم چون گناه از مذهب می آید و باید ها و نباید هایی را که هر مذهب برای انسان مشخص می کند به نفع کسانی است که حرف آن مذهب را زده اند. هر کسی به عنوان یک انسان عاقل خودش شخصا می داند که دروغ گفتن، آدم کشتن، غیبت کردن و ... بد است!


شبکه های ماهواره ای فارسی زبان اصولا با هدف اباحه گری و خروج آموزه های اخلاقی و اسلامی از خانواده بعنوان نهادی بسترساز و بسیار تاثیر گذار به روی آنتن می روند و من و تو نیز از مروجین اصلی این جریان است.
خروج دین از بستر جامعه و محدود نمودن آن به حوزه های شخصی و خصوصی ، تجربه ای است که امروزه غرب تاوان سختی برای اجرای آن می پردازد. از هم پاشیدگی خانواده ها، ازدیاد فرزندان تک والد،رواج بی بندو باری و فحشا، شیوع بیماری هایی با منشا روابط غیر اخلاقی، بارداری های در سنین پایین و البته بدون ازدواج، سقط جنین و ده ها مورد دیگر از این دست را می توان بعنوان ثمرات شوم این هنجارشکنی غربی ها نام برد.


سال ها تلاش غرب جهت مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها آموخته است که ضربه زدن به نظام تنها زمانی به موفقیت خواهد رسید که عنصر دین از جامعه نقش بر بندد .
حملات اخیر این شبکه های ضدفرهنگی پیرامون مساله ساخت ضریح مطهر اباعبدالله و عزاداری های شیعیان در ایام محرم نیز در راستای اینگونه اباحه گری و تقدس زدایی ها صورت گرفته است. / 9161/خ
 

ارسال نظرات