۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۵۲۵
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

9 دی تبلور احیای ارزش‌های نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام انتظاری بیان این‌که فتنه 88 هویت اسلامی ملت ایران را نشانه رفته بود، گفت: 9 دی مبدأ احیای ارزش های نظام اسلامی بود، چراکه در این روز مردم راه خود را از راه فتنه گران جدا کردند.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در همایش گرامی داشت 9 دی که در مصلای وحدت هادی‌شهر برگزار شد، بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران را عامل اصلی پیدایش حماسه 9 دی دانست و گفت: مردم به خوبی توانستند با ولایت‌مداری، بصیرت دینی و سیاسی لازم را کسب کنند.

 

وی با بیان این‌که نقش رهبری در پاسداری از نظام اسلامی و مقابله با طرح های براندازانه دشمن بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: حقیقت شناخت و تشخیص حق از باطل در جریان حماسه عظیم 9 دی، این حادثه را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد، آنچه مردم را در این روز در دفاع از انقلاب به خیابان ها کشاند، عشق به ولایت و روحیه ایستادگی ملت ایران بود.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که مردم ولایت‌مدار ایران تنها برای اثبات ولایت‌مداری و اعلام انزجار از فتنه‌گران وارد میدان شده ودند، گفت: 9 دی به عنوان مبدأ احیای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی بود، چراکه در این روز عموم مردم راه، منش، و خط خود را با فتنه گران و بدخواهان نظام جدا کردند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی براندازی نرم نظام و تضعیف جایگاه و نقش ولایت فقیه را از مهم‌ترین اهداف جریان فتنه دانست و افزود: نظام سلطه در 31 کشور جهان به وسیله انقلابات رنگی و در 18 کشور از طریق ورود به انتخابات، نظام های سیاسی را تغییر داده که این هدف کلان در ایران با شکست روبه رو شد.

 

وی با بیان این‌که معادلات حاکم در ایران بسیار متفاوت با دیگر اصول سیاسی ثابت در جهان است، افزود: امروز دشمنان متوجه شده اند که دیگر با تهدید، تحریم و تجاوز نظامی نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند و از یک دهه قبل جنگ نرم را علیه باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران پیش گرفته اند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که فتنه 88 هویت اسلامی ملت ایران را نشانه رفته بود، اظهار داشت: اقدامات ضددینی دشمنان در جریان فتنه88 به جایی رسید که از بهائیان، سلطنت‌طلب ها و منافقان گرفته تا خانه آزادی، شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای وابسته علیه نظام علیه باورهای دینی ملت فعالیت کردند.

 

همچنین مختار سیفی، فرماندار جلفا، در سخنانی حضور حماسی ملت در 9 دی سال 88 را نشانگر پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب و رهبری دانست و با اشاره به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و همدلی در تمام شرایط اظهار داشت: وحدت و وفاق ملی، نظام را در برابر توطئه ها و تهدیدها مصون نگه داشته است./935/پ202/س

ارسال نظرات