۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۵۱۶۵۶
امام جمعه زنجان:

نقش رهبر انقلاب در دفع فتنه کمتر مورد توجه قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: باید دانست که به برکت وجود ولایت فقیه، ملت توانست از شر فتنه‌گران حرمت‌شکن خلاص شود.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در نشست شورای اداری استان با اشاره به اهمیت بصیرت و تبعیت از ولایت برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: به یقین فتنه‌های دشمن منحصر در زمان و مکان خاصی نیست، از این رو باید هر لحظه بصیرت خود را با شاخص‌های ولایی مطابق و همسو کنیم.

 

وی با اشاره به این‌که ابعاد مختلف فتنه 88 هنوز به صورت کامل برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: با گذشت زمان زوایای مختلف و پیچیده این فتنه بیش از گذشته روشن می شود و این امر زمینه بصیرت افزایی جامعه را افزون‌تر می کند.

 

امام جمعه زنجان خواستار آگاهی و شناخت از مواضع روز دشمنان شد و گفت: توطئه های دشمنان هر روز با توطئه‌ای پیچیده تر از گذشته وارد میدان مبارزه با نظام اسلامی ایران می شود که این مسأله نشان از اهمیت و ضرورت بصیرت، آگاهی و هوشیاری هرچه بیشتر عموم مردم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز شاهد خشم و برآشفتگی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، بدانیم که راه را درست رفته‌ایم، وای از روزی که دشمنان از ما تعریف کنند و یا با اقداماتی نابخردانه و دشمن‌ شادکن زمینه انحراف در آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی به وجود آید.

 

وی افزود: دشمنان در فتنه 88 حساب شده عمل کرده و با برنامه ریزی دقیق وارد میدان شده بودند که البته این فتنه پیچیده با تدبیر و بصیرت‌بخشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم در صحنه، ناکام ماند، نباید اجازه داد زمینه‌های بروز چنین فتنه‌هایی در جامعه فراهم شدو.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر این‌که حضور در صحنه ملت در حماسه 9 دی مکمل روشنگری و بصیرت‌بخشی رهبر انقلاب بوده است، گفت: نقش مهم و محوری ولایت فقیه در جریان دفع این فتنه کمتر پرداخته شده است، باید دانست که به برکت وجودی ولایت فقیه ملت توانست از شر فتنه‌گران حرمت‌شکن خلاص شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان با تأکید بر همت مسؤولان استان زنجان در ارتقای شاخص‌های صنعتی، اقتصادی و کشاورزی در این منطقه گفت: رتبه استان با جایگاه اول کشوری فاصله‌ای اندک دارد که امیدواریم همت و تلاش دولتمردان در تداوم این روند همواره سیر صعودی داشته باشد./935/پ202/س

ارسال نظرات