۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۸۹۱
با سخنرانی آیت الله خاتمی؛

مراسم بزرگداشت حماسه 6 بهمن برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل فردا با سخنرانی آیت الله خاتمی در آمل برگزار می شود.
آيت الله سيد احمد خاتمي

یدالله اکبرزاده، رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که مردم آمل در این حماسه ثابت کردند که همواره همراه ولایت هستند، گفت: مردم آمل در حماسه ششم بهمن نشان دادند که اجازه هیچ گونه تحرکی را به  دشمنان نخواهند داد.

 

وی با اشاره به این که ابعاد حماسه اسلامی آمل باید تبیین شود، بیان داشت: نسل جوان جامعه باید نسبت به وقایعی هم چون شش بهمن آمل اطلاعات و آگاهی کاملی داشته باشد تا بتوان از این داشته های ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

اکبرزاده با تأکید بر این که حماسه آمل آن قدر ارزنده بوده است که در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش همگان در راستای حفظ و ماندگاری چنین حماسه های والایی وجود داشته باشد.

 

رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل با بیان این که حماسه مردم آمل به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است، گفت: مردم آمل در این حماسه نشان دادند که همیشه پیرو ارزش های والای انقلاب اسلامی بوده و به مقابله با دشمنان نظام خواهند پرداخت.

 

اکبرزاده با بیان این که حماسه اسلامی مردم آمل به سبب بصیرت وصف ناپذیر مردم این دیار بوده است، گفت: مردم آمل در این روز حماسی با تقدیم 40 شهید به انقلاب اسلامی نشان دادند که در راه تثبیت آرمان های والای آن ثابت قدم هستند.

 

وی با تاکید بر این که برنامه های بزرگداشت حماسه اسلامی مردم آمل باید به صورت فرا استانی شود، گفت: همگان باید در راستای ماندگاری این حماسه ارزنده تلاش کرده تا برای همیشه تاریخ جاویدان بماند.

 

رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی 6 بهمن آمل با بیان این که همزمان با روز پنج شنبه که به عنوان روز حماسه اسلامی ششم بهمن، وحدت، همدلی و هزارسنگر نام گذاری شده است ویژه برنامه هفته بزرگداشت برگزار خواهد شد، بیان داشت: این مراسم همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مصلی بزرگ قدس شهرستان هزارسنگر آمل برگزار می شود.

 

اکبرزاده با اشاره به این که این مراسم با سخنرانی آیت الله سید احمدخاتمی، امام جمعه موقت تهران و مدیحه سرایی حاج صادق آهنگران همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و ما اینک وظیفه داریم تا راه آنان را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات