۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۵۴۳۴۶
امام جمعه زنجان:

برخی در بستر مشکلات اقتصادی به دنبال ایجاد فتنه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این‌که برخی به بهانه تورم و گرانی به دنبال ایجاد اغتشاش و بر هم زدن امنیت اقتصادی و روانی بازار در جامعه هستند، گفت: بازرسان بایستی با اقتدار هرچه تمام مقابل محتکران و گران‌فروشی‌ها ایستادگی کنند تا رضایت و اعتماد مردم جلب شود.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در جمع فرمانداران و ائمه جمعه استان با اشاره به توطئه های روزافزون دشمنان علیه نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: مسؤولان قوای سه گانه نباید با برخی اعمال و گفتار خود سوژه‌های تخریبی دست رسانه‌های غربی دهند.

 

وی با تأکید بر این‌که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، تعامل و همگرایی مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر را دست مایه دامن زدن به برخی فتنه‌ها قرار داده و به دنبال آن است که این‌گونه وانمود کند که مردم از نظام و دولت فاصله گرفته اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این‌که درک شرایط حساس کشور از سوی همه مدیران و مسؤولان و صاحبان فکر و اندیشه ضرورتی انکارناپذیر است، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، نوروز و انتخابات دوره یازدهم هم اکنون شرایط حساسی در کشور وجود دارد.

 

امام جمعه زنجان با بیان این‌که نباید فرصت سوء استفاده به عده‌ای فتنه‌گر در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری داده شود، گفت: شاخص و معیار رفتار و گفتارمان باید ولایت فقیه باشد، رهبر انقلاب به خوبی در سخنرانی اخیر خود، مسیر حرکت عرصه سیاسی کشور را ترسیم و نقشه راهبری برای انتخابات آینده ارائه کردند.

 

وی با بیان این‌که برخی به بهانه تورم و گرانی به دنبال ایجاد اغتشاش و بر هم زدن امنیت اقتصادی و روانی بازار در جامعه هستند، گفت: برخی افراد سودجود با اقدامات خودسرانه خود، قیمت‌های بازار را بالا و پائین می کنند و اجازه نمی دهند تا بازار ثبات قیمت داشته باشد، در چنین شرایطی حق مردم است که انتظار نظارت دقیق بر بازار را داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خواستار تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی مردم و رسیدگی سریع به تخلفات احتمالی شد و گفت: بازرسان بایستی با اقتدار هرچه تمام مقابل محتکران و گران‌فروشی‌ها ایستادگی کنند تا رضایت و اعتماد مردم جلب شود.

 

وی با بیان این‌که تورم و گرانی‌های اخیر مردم را در فشار اقتصادی قرار داده است، گفت: نخستین گام هدفمندی یارانه‌ها با مشارکت و همراهی مردم برداشته شد و به یقین اجرای مرحله دوم بدون همکاری مردم محقق نخواهد بود، از این رو انتظار می رود دولت با متعادل نگاه داشتن قیمت ها با هرگونه تخلف مقابله کند./935/پ202/س

ارسال نظرات