۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۵۷۲۴۲

کنفرانس بررسی علت‎ توهین به اسلام و مقدسات اسلامی در کویت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه کویت با برگزاری کنفرانس "علل توهین به اسلام و مقدسات اسلامی"، به بررسی علل و چرایی توهین به مقدسات اسلامی در جهان غرب پرداخت.
فيلم موهن

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری عرب تایمز، دانشکده مطالعات اسلامی دانشگاه کویت کنفرانسی با عنوان "علل توهین به اسلام و مقدسات اسلامی" برگزار کرد که هدف از آن بررسی علل و چرایی توهین به مقدسات اسلامی در جهان غرب عنوان شده است.


مبارک الهجری، رییس دانشکده مطالعات اسلامی دانشگاه کویت در این کنفرانس به بیان موارد بی‎شماری از اهانت‎های صورت گرفته به اسلام و مقدسات آن و همچنین پیامبر اکرم(ص) پرداخت.


وی گفت: ما به خوبی می‎دانیم که چنین توهین‎هایی نمی‎تواند به دین، پیامبر(ص) و اماکن مذهبی ما آسیبی وارد کند. همان طور که در تاریخ نیز مشاهده می‎کنیم زمانی که دشمنان به اسلام اهانت می‎کنند این دین سریع‎تر گسترش می‎یابد. 


 رییس دانشکده مطالعات اسلامی دانشگاه کویت خاطرنشان کرد که یکی از مهم‎ترین دلایل برگزاری این کنفرانس، معرفی رأفت اسلامی به دنیا و مقابله با افرادی است که در کشورهای غربی و به اسم اسلام دست به اقدام‎های خرابکارانه می‎زنند.

 

وی تاکید کرد که چنین اقداماتی با روح دین اسلام در تضاد است. 

 

مبارک الهجری گفت: یکی دیگر از اهداف این کنفرانس بررسی پدیده اسلام‎ستیزی و شناخت دلایل، انگیزه‎ها و اهداف آن است./990/ب903/د

ارسال نظرات