۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۶۱۹۷۰
نماینده مجلس خبرگان:

تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال جدید نیازمند وحدت اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند وحدت و همبستگی آحاد جامعه است.
نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار مدیر و معاونان بنیاد مسکن استان با اشاره به آینده نگری امام خمینی (ره) در افتتاح حساب صد و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز چشم امید بسیاری از محرومان و افراد بی بضاعت به بنیاد مسکن است.

 

امام جمعه گرگان اضافه کرد: به حق بنیاد مسکن در هر جایی که وارد شده، نتایج و آثار فراوانی به دنبال داشته و اقدامات آن برای همگان مشهود است.

 

نماینده گلستان در مجلس خبرگان در ادامه سخنان خود بر ضرورت خدمت رسانی به آحاد جامعه از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و مدیران وظیفه دارند در جهت رفاه عمومی مردم همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.

 

آیت الله نورمفیدی خدمت بی منت به مردم را وظیفه هر مدیر جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: یک مسؤول از فرصت به وجود آمده تنها در جهت خدمت به مردم به ویژه نیازمندان و مستضعفان جامعه به کار گیرد.

 

وی رسیدگی به امور مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان دانست و بیان داشت: خدمت به مردم از فضیلت بسیاری برخوردار است که همه مدیران و مسؤولان باید تلاش کنند تا زمینه ای برای کاهش دغدغه های عمومی فراهم شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند وحدت و همبستگی آحاد جامعه است.

 

وی با بیان این که نامگذاری های هر ساله از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس نیاز و ضرورت جامعه صورت می گیرد، افزود: همه باید برای تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که در حال حاضر کشور با تحریم های اقتصادی یک جانبه از سوی دشمنان روبه رو شده است، ادامه داد: نامگذاری های چند سال اخیر از سوی رهبری فرصتی برای دور زدن تحریم های اقتصادی بوده است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که کشورمان امسال در آستانه یک انتخابات مهم قرار دارد، گفت: به یقین ملت ایران با حضور حماسی خود در انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای عظیم خواهند آفرید.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی همواره حماسه آفرین بوده و هستند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین حماسه آفرینی های ملت بزرگ ایران بوده است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که امروز جامعه اسلامی نیازمند یک وحدت و همدلی همه جانبه است، ادامه داد: باید با همبستگی همه مشکلات را پشت سر گذاشت و کشور را به سر منزل مقصود رساند.

 

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان نیز در این دیدار فعالیت های بنیاد در حوزه های مختلف از جمله تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی، مقاوم سازی و بهسازی اماکن روستایی، صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، بازسازی اماکن آسیب دیده از حوادث طبیعی در استان و خارج از استان (مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی) را بیان کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات