۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۶۹۸۹۴
رضایی:

آرامش اقتصادی را به جامعه برمی گردانم

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی بر ضرورت اصلاح روابط دولت با مردم تأکید کرد و گفت: مردم‌سالاری جاده یک طرفه نیست و من آمده ام تا آرامش را به مردم برگردانم و اگر از همه ظرفیت های کشور به خوبی استفاده کنیم دیگر شاهد مشکلات، گرانی و بیکاری نخواهیم بود.
 محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محسن رضایی یک شنبه شب در جمع مردم ساری در مسجد شکوهی مرکز استان بر ضرورت اصلاح روابط دولت با مردم تأکید کرد و گفت: مردم‌سالاری جاده یک طرفه نیست.

 

وی با بیان این که دولتمردان باید پاسخگوی وعده های خود به مردم باشند، افزود: من امروز به صحنه عمل آمدم تا به مردم کمک کنم.

 

رضایی با بیان این که مردم باید خودشان را برای یک پیروزی بزرگ آماده کنند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران 24 خرداد امسال حضوری حماسی در پاس صندوق های رأی خواهند داشت.

 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری به نقش لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که مردم این دیار فاتحان فاو هستند، تصریح کرد: نقش مردم مازندران در صحنه های مختلف دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بوده است.

 

رضایی با اشاره به این که امروز کشورمان با وضعیت اقتصادی نامناسبی روبرو است، گفت: متأسفانه امروز شاهد کاهش ارزش پول ملی، گرانی و تورم در کشور هستیم.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی از ظرفیت ها و پتانسیل بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصادی بهره گیریم.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ایران اسلامی از ظرفیت نیروهای انسانی بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: نسل جوان  کشورمان بهترین ظرفیت برای توسعه کشور هستند و می توانیم با تکیه بر همین پتانسیل بالا کویرهای کشور را به بهشت تبدیل کنیم.

 

رضایی با بیان این که اگر از همه ظرفیت های کشور به خوبی استفاده کنیم دیگر شاهد مشکلات، گرانی و بیکاری نخواهیم بود، ادامه داد: با بهره گیری از جوانان گمنام کشورمان تحریم ها را دور خواهیم زد، این جوانان گمنام را به قهرمانان ملی تبدیل خواهیم کرد.

 

رضایی با بیان این که با همراهی جوانان و ملت بزرگ ایران بار دیگر آرامش را به کشور برخواهم گرداند، خاطرنشان کرد: بنده نیامده ام که صندلی دیگران را در این کشور پر کنم، بلکه آمده ام که بار دیگر لبخند را به لبان ملت بزرگ ایران اسلامی برگردانم.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود از پرداخت یارانه سبز به کشاورزان خبر داد و گفت: با این یارانه بسیاری از مشکلات و دغدغه های کشاورزان کشورمان رفع خواهد شد.

 

وی با بیان این که پرداخت یارانه را ادامه خواهم داد، تصریح کرد: با برنامه هایی که در عرصه اقتصادی دارم تلاش خواهم کرد با همراهی و همکاری ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات