۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۷۰۸۷۴
جامعه روحانیت ساری:

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت مرکز مازندران امروز با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد اعلام کرد: انتخابات بستر تجلی حماسه پرشور مردمی فهیم که در تعیین سرنوشت خود است.
اخبار انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، جامعه روحانیت ساری امروز با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شد.

 

در این اطلاعیه آمده است؛ عرصه انتخابات بستر تجلی حماسه پرشور مردمی فهیم که در تعیین سرنوشت خود با احساس مسؤولیت و داشتن بصیرت با حضور گسترده خود زمام جامعه را به دست شخصیت های صالح و پیرو خط امام (ره) و مطیع ولی امر مسلمین جهان خواهند داد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، با عنایت به این که در شرایط کنونی استکبار جهانی با فشار سیاسی و تحریم و اقتصادی تمام همت خود را معطوف به دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس و ناامیدی برای عدم شرکت در انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد 92 نموده است.

 

این بیانیه می افزاید، جامعه روحانیت مرکز استان مازندران در راستای اداء تکلیف الهی و شرع خویش موارد زیر اعلام  می دارد: 

 

1- با توجه به این که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی همه مؤمنین و دلسوزان انقلاب اسلامی است که در واقع تعیین سرنوشت خویش به دست خویش است لذا انتظار می رود همه برادران و خواهران ایمانی برای حفظ  و تقویت اقتدار نظام و حل مشکلات کشور بار دیگر، شرکت حداکثری خود را در 24 خرداد 92 به نمایش بگذارند.


2- ضمن احترام به همه کاندیداها توصیه می شود در انتخاب شایسته تر و اصلح که بهتر بتواند سیاست خارجی نظام، وحدت و همدلی داخلی، حل مشکلات اقتصادی و زندگی عموم مردم را سامان دهد دقت و درایت لازم معمول گردد.


3- در انتخابات اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا هم سعی فرمایید کسانی که می توانند از عهده حقوق شهروندی، مدیریت عمرانی و آبادی، فرهنگی و اجتماعی شهرها و روستاها را عهده دار باشند انتخاب فرمایید.
/950/د102/ش

ارسال نظرات