۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۷۴۳۴۶
در اعتراض به انفجار تروریستی کویته؛

علما و شیعیان پاکستان تحصن کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان و اعضای مجلس وحدت مسلمین و جمع کثیری از شیعیان پاکستان در اعتراض به انفجار تروریستی علیه شیعیان کویته در شهر ملتان تحصن کردند.
 تحصن شيعيان پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤولان و اعضای مجلس وحدت مسلمین به همراه جمع کثیری از شیعیان پاکستان، شب گذشته در اعتراض به انفجار تروریستی در منطقه شیعه نیشن شهر کویته که به کشته شدن 30 تن و جراحت 70 شعه دیگر منجر شد، در شهر ملتان تحصن کردند.

 

این تحصن با حضور علما، اندیشمندان، شخصیت های برجسته و قشرهای مختلف مردم از ساعت 18 به وقت محلی آغاز شد و تا نیمه های شب ادامه یافت.

 

تحصن کنندگان خشمگین با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر عربستان سعودی»، «مرگ بر طالبان تروریست»، «لبیک یا حسین(ع)» و «کربلا آموزشگاه ماست» این جنایت خونین را محکوم کردند.

 

این افراد همچنین پس از اقامه نماز مغرب به امامت حجت الاسلام اقتدار حسین نقوی، دبیر ایالت مجلس وحدت مسلمین به نوحه سرایی و سینه زنی پرداخته و با خانواده های شهدا ابراز همدردی کردند.

 

حجت الاسلام نقوی در این تحصن بر لزوم محاکمه عاملان کشتار شیعیان تأکید کرد و گفت: شیعیان شهر کویته به دلیل سیاست سازش دولتمردان با گروه های تروریستی بار دیگر به خاک و خون کشیده شدند.

 

وی افزود: گروه های تروریستی مزدوران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هستند و دولت وظیفه دارد سفارت آمریکا را در پاکستان ببندد./988/ب902/د

ارسال نظرات