۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۷۵۹۳۶

رژیم صهیونیستی سربازانش را برای جنگ با حزب الله آموزش می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رژیم اسرائیل غاصب با برگزاری رزمایشی نظامی، سربازان خود را برای حمله به جنوب لبنان و مبارزه با جنبش مقاومت لبنان آموزش می‌دهد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پرس تی وی، رژیم اسرائیل غاصب با برگزاری رزمایشی نظامی، سربازان خود را برای حمله به جنوب لبنان و مبارزه با جنبش مقاومت لبنان، حزب الله، آموزش می‌دهد. این رزمایش های نظامی در کمپ آموزشی در پایگاه نظامی الیاکیم نزدیک شهر حیفا برگزار می‌شود.

 

این کمپ در سال 2006 و پس از جنگ رژیم صهیونیستی و لبنان و شبیه روستایی در جنوب لبنان ساخته شده است. سربازان صهیونیست در این کمپ به منظور یادگیری نحوه مبارزه با حزب الله در آینده آموزش می‌بینند.

 

در سال 2006، نیروهای حزب الله ضربه سختی به نیروهای اسرائیلی که به مناطق جنوبی و شرقی لبنان حمله کرده بودند، وارد کردند و در نتیجه آن، رژیم صهیونیستی بدون دستیابی به اهدافش، مجبور به عقب نشینی شد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی معمولا حریم هوایی، آبی و مرزهای زمینی لبنان را نقض می‌کند. این اقدامات با قطع نامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل که به جنگ اسرائیل اشغالگر علیه لبنان در سال 2006 پایان داد، در تناقض است.

 

قطع نامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل که به آتش بس میان اسرائیل تجاوزکار و لبنان در سال 2006 انجامید، از تل آویو خواسته است تا به حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان احترام بگذارد./982/ب101/د

منبع: پرس تی وی

ارسال نظرات