۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۸۵۹۸۹
در پی اقدام به خرابکاری در ونزوئلا؛

سه دیپلمات آمریکایی اخراج شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور ونزوئلا دستور اخراج سه دیپلمات آمریکایی را صادر کرد.
ونزوئلا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، رئیس جمهور ونزوئلا، دستور اخراج سه دیپلمات آمریکایی را به اتهام همکاری با اپوزیسیون این کشور در زمینه خرابکاری اقتصادی صادر کرده است.
نیکلاس مادورو در جریان سخنرانی زنده‌ تلویزونی گفت: کلی کیدرلینگ، کاردار سفارت آمریکا و دو دیپلمات دیگر، 48 ساعت وقت دارند تا ونزوئلا را ترک کنند. من به الیاس حوا، وزیر خارجه دستور دادم این دیپلمات های آمریکایی را از کشور اخراج کند.
رئیس جمهور ونزوئلا این دیپلمات ها را به همکاری با جناح راستگرای افراطی در زمینه خرابکاری اقتصادی و تلاش برای ایجاد اختلال در شبکه برق ونزوئلا متهم کرد.
مادورو که در یک مراسم نظامی در ایالت فالکون سخنرانی می کرد گفت: ما به اقداماتی که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دست به آن می زند، اهمیتی نمی دهیم. ما به یک دولت امرپالیستی اجازه نخواهیم داد تا با پول خرج کردن بتواند فعالیت شرکتهای پایه را متوقف و برق همه ونزوئلا را قطع کنند.
نیکلاس مادورو در خصوص چند ماهی که کشورش با مشکل کمبود و قطع مکرر برق مواجه است، گفت: روشن است که در پس این ماجرا دستان کسانی وجود دارد که می‌خواهند ملت ما را تضعیف کنند. ما در مسیر کار، رفاه، وحدت و پیشرفت به پیش می‌رویم./1415/1409/ح

ارسال نظرات