۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۸۶۹۸۳

طلاب حوزه علمیه قم به قله الوند صعود می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ اداره سلامت بدنی حوزه علمیه استان قم به مناسبت عید سعید قربان و همچنین روز تربیت بدنی و ورزش، برنامه کوهنوردی صعود طلاب به قله الوند همدان را اجرا می کند.
کوهنوردي طلاب

محمدرضا ستاری، مسؤول اداره سلامت بدنی حوزه علمیه استان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام برگزاری برنامه کوهنوردی صعود طلاب به قله الوند همدان گفت: این برنامه با حضور چهل نفر از طلاب، روز پنج‌شنبه 25 مهرماه به مناسبت عید سعید قربان آغاز می شود.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ کوهنوردی از توصیه های مهم و همیشگی رهبر انقلاب اسلامی به جوانان است، تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیداری که با اعضای شورای عالی داشتند به بزرگان حوزه فرمودند«طلاب را وادار به ورزش کنید»؛ از این رو حوزه در برنامه های خود سعی دارد به مسأله ورزش و تربیت بدنی طلاب بیشتر بپردازد.

مسؤول اداره سلامت بدنی حوزه علمیه استان قم در ادامه به جزئیات سفر طلاب به همدان اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب علاقه‌مند به حضور در برنامه کوهنوردی این هفته، ساعت 14 روز 25 مهر از قم حرکت کرده و پس از صعود به قله الوند عصر روز جمعه 26 مهر به قم بازمی گردند.

 
ستاری در پایان گفت: طلاب می توانند برای نام نویسی تا 22 مهر به اداره سلامت بدنی حوزه واقع در ساختمان اداری دارالشفاء مراجعه کنند.
 

گفتنی است، استقبال طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم در سال‌های اخیر سبب شده هیأت کوهنوردی طلاب در حوزه علمیه قم تأسیس شود.
 

حجت الاسلام علی شریفیان مهراز کوهنوردان موفق کشورمان که 21 بار به قله دماوند صعود کرده، سرپرستی فنی این گروه را بر عهده دارد./918/پ202/س

ارسال نظرات