۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۹۳۳۷۹
امام جمعه بابل:

ملت ایران هیچ گاه ظلم فتنه انگیزان به نظام را فراموش نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این که نهم دی روز بصیرت و میثاق ملت بزرگ ایران با ولایت فقیه است، تصریح کرد: فتنه گران باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه ظلم آنها به نظام را فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با بیان این که نهم دی ماه به معنای کامل کلمه از ایام الله بود، گفت: نهم دی تجلی تولی و تبرای ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر فتنه انگیزی هایی بود که دشمنان این ملت انجام دادند.

 

رییس حوزه علمیه خاتم الانبیا بابل با مقایسه تاریخی بین روز نهم دی و دیگر روزهای انقلاب تصریح کرد: خیزش خودجوش مردمی در روز نهم دی ماه 88 حرکتی کم نظیر بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

 

امام جمعه بابل با بیان این که فتنه گران در سال 88 به دنبال براندازی نظام بودند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه بساط فتنه گری را در کشور برچیدند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که نهم دی روز بصیرت و میثاق ملت بزرگ ایران با ولایت فقیه است، تصریح کرد: فتنه گران باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه ظلم آنها به نظام را فراموش نخواهند کرد.

 

وی با انتقاد از کسانی که لزوم یادآوری این روز را زیر سؤال می برند خاطرنشان کرد: ددمنشی دشمن بعد از انتخابات سال 88  و ورود آنها با همه قوا به همراه عوامل آنها در کشور یک حرکتی بی نظیر بود تا به خیال خودشان نظام اسلامی را سرنگون کنند اما با حضور با بصیرت مردم و تجدید بیعت با ولایت همه توطئه های آنها را نقش بر آب کرد.

 

امام جمعه بابل با اشاره به برخی جریان ها برای احیای فتنه در کشور گفت: این درس بزرگ همواره باید در نهم دی ها تجدید شود تا نه از خاطر ملت ما برود و نه از خاطر دشمن به فراموشی سپرده شود و همه بدانند ملت ما همان ملت نهم دی ماه 88 است.

 

وی ادامه داد: حامیان و عوامل و عناصر فتنه گر بدانند اگر بار دیگر افرادی خیال فتنه انگیزی در کشور را در سر بپرورانند بدانند ملت در مقابله با فتنه حضور قدرتمندانه ای مانند نهم دی ماه 88 خواهد داشت.

 

این استاد حوزه علمیه بابل با تشریح و علل فتنه انگیزی آن را ایجاد فضایی پرغبار در کشور دانست و گفت: دشمن با جنگ روانی و رسانه ای سعی می کند تا فضایی پرغبار را برای عدم تشخیص حق از باطل فراهم کند اما بصیرت بالای ملت بزرگ ایران توانست فضای آلوده را شفاف کند و زمینه قدرت و اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر به رخ این عناصر خبیث بکشد./950/ت302/ب

ارسال نظرات