۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۹۸۷۳۱
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر:

نظام سلطه با تفرقه افکنی میان عشایر خواهان حکمرانی بر آنها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به توطئه های شوم و پلید استکبار جهانی علیه عشایر و اقوام ایرانی گفت: دشمنان این مرز و بوم با طرح های کارشناسی شده خود می خواهند با تفرقه افکنی قدرت مدیریتی این نظام را به دست بگیرند؛ اما این یک اندیشه پوشالی و دست نیافتنی است.
سردار شاهوارپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، ظهر امروز در همایش بزرگ اتحاد اقوام این استان در جمع سران عشایر با بیان این که خداوند متعال در قرآن کریم بر جمع بودن و کار نیک انجام دادن در این حالت تأکید ویژه ای دارد، ابراز داشت: کاری های خوب و نیک باید با جمعیت زیاد و گروهی انجام گیرد که مهم ترین آن نماز جماعت و نماز جمعه است.

وی با اشاره به ثواب نماز جماعت اظهار داشت: اگر تعداد نمازگزاران بیش از 9 نفر شوند با توجه به روایات اهل بیت(ع) ثواب آن قابل شمارش نخواهد بود.

شاهوارپور به طرح های آمریکایی و صهیونیستی علیه عشایر ایرانی اشاره کرد و افزود: نظام سلطه با راه انداختن تفرقه میان مذاهب و عشایر خواهان تسلط بر آنها است.

وی با بیان این که عشایر ایران به ویژه در استان خوزستان با هوشیاری بالا در مقابل توطئه های پوشالی استکبار جهانی ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: عشایر باید در مقابل عملیات روانی دشمن مقابله کنند؛ چرا که اگر چنین نباشد نظام اسلامی وارد حاشیه و چالش هایی می شود که دشمنان دنبال آن ها بوده کشیده می شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در ابتدا این همایش با اشاره به حضور گسترده و مقاوم عشایر در طول تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضو در همیشه در صحنه عشایر غیور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان از قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با بیان این که اتحاد و وحدت اقوام مهم تری مسأله پایداری و ثبات انقلاب اسلامی تاکنون است، تصریح کرد: پیشرفت های به دست آمده در 35 سال مقاومت همه مدیون عشایر غیوری است که با وحدت و اتحاد خود این مهم را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.

شاهوارپور در ادامه سخنانش عشایر را یکی مدافعان پیشتاز در هشت سال دفاع مقدس معرفی کرد و افزود: عشایر در طول جنگ تحمیلی با سر دادن شعار وحدت و اتحاد با دشمن بعثی به مقابله برخواستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به طرح ها و تحریم های اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: نقش عشایر در براندازی و ایجاد اقتصاد مقاومتی بسیار ویژه و تأثیرگذار است؛ چرا که خوارک انسانی و دامی را کشاورزان تولید می کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان این که استان خوزستان در عرضه و تولید محصولات مشکلی ندارد بلکه دز توزیع و صادرات مشکلات زیادی را پیش روی خود می بیند، اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته بیش از 7 میلیون تن گندم خارجی وارد کشور شده و تولیدات کشاورزان که از مرغوب ترین محصولات است از سوی دولت خریداری نمی شود و به یقین این مهم یک معضل اقتصادی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که در بیشتر روستاهای استان خوزستان محرومیت های زیادی حاکم است، ابراز داشت: بسیج استان با مشورت و برگزاری جلسات مکرر با قرارگاه محرومیت زدایی حاتم سپاه برنامه های ویژه ای برای ریشه کردن این معضل اجتماعی دارد.

شاهوارپور خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که طرح های محرومیت زدایی در سال جدید به اجرا درآورده شود و این مسأله خواستار ورود دستگاه های دولتی است./9458/پ202/س

ارسال نظرات