۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۰۲۸۶۹
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی؛

مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس به مدت دو روز در حوزه های علمیه، مدارس و نهادهای دولتی شهرستان طبس با حضور رییس مجلس شورای اسلامی خبرداد.
شکست آمريکا در صحراي طبس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که با توجه به الحاق طبس به عنوان فرمانداری ویژه به خراسان جنوبی ،گفت: برای اولین مراسم سالروز  شکست حمله نظامی آمریکا به طبس در این شهرستان به مدت دو روز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

 

وی افزود: علاوه بر برگزاری مراسم ویژه در دستگاه های اجرایی شهرستان طبس و مکان فرود جنگنده ها ی آمریکایی، حوزه های علمیه شهرستان طبس هم برای نخستین میزبان سخنرانان مختلف برای تبیین ابعاد مختلف این واقعه خواهند بود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که این مراسم در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در شهرستان طبس  برگزار خواهد، گفت: همزمان با این مراسم دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم از محل فرود جنگنده های آمریکایی در صحرای طبس بازدید خواهند داشت.

 

حجت الاسلام لطفیان از تبیین ابعاد این حادثه توسط مبلغان بومی و مستقر برای عموم مردم در سایر شهرهای استان خبرداد.

 

وی با بیان این که همزمان با این مراسم رییس مجلس شورای اسلامی آقای لاریجانی هم به شهرستان طبس سفر خواهد کرد، گفت: هدف از این سفرعلاوه بر برگزاری مراسم  سالروز واقعه شکت  حمله نظامی آمریکا در طبس، تسهیل بعضی از امور فرهنگی و اقتصادی شهرستان طبس و خراسان جنوبی است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که همزمان با این مراسم تعداد 800 بسته فرهنگی در میان مبلغان مختلف سطح استان توزیع خواهد شد، گفت: در هر کدام از شهرستان های استان یک مراسم محوری در این زمینه برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که در حمله نظامی آمریکا به طبس شن ها مامور خداوند برای بیرون راندن بیگانگان از خاک ایران بودند، گفت: یادآوری  این نکته به نسل جوان عظمت و قدرت معنوی انقلاب را به آنها نشان می دهد.

 

وی با بیان این که تاکنون این رویداد حتی در خود شهرستان طبس هم برای مردم به خوبی تبیین نشده بود، گفت: تبیین درست این رویداد برای مردم به خصوص نسل جوان اعتقاد آنها را به قدرت معنویت اسلام و عظمت نظام ولایت فقیه بیشتر می کند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از فضا سازی شهرستان طبس همزمان با این مراسم خبرداد./968/ت302/ب

ارسال نظرات