۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۱۴۱۸۲
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد در بیانیه‌ای؛

روز قدس روز عزای صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس، روز عزای صهیونیسم جهانی است.
فلسطين

به گزارش خبرگزاری رسا از یزد به نقل از روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس، روز عزای صهیونیسم جهانی است.

 

در این بیانیه آمده است: مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری است.

 

این بیانیه می‌افزاید: تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران، نیرو و نشاط لازم را برای به حرکت در آوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد کرده و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران، امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

 

در این بیانیه همچنین آمده است: روز قدس، روز بیداری مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیسم جهانی است.

 

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد در این بیانیه ضمن آگاه کردن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این روز بزرگ فرا خواند چراکه رژیم صهیونیستی، مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرارداده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

 

در این بیانیه خطاب به مردم یزد اعلام شده است: بی‌شک قدم‌های شما ملت همیشه در صحنه استان به همراه دیگر آزادی‌خواهان جهان، شکست سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر را در بر خواهد داشت./1328/د101/ب4

ارسال نظرات