۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۱۵۴۱۷

آیت الله خاتمی به تبریز سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری فردا برای سخنرانی در جمع طلاب و دانشجویان تبریز به استان آذربایجان شرقی سفر می کند.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عبدالله شادی، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه ها و فعالیت های این نهاد پرداخت و اظهار داشت: در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان تجمعی اعتراض‌آمیز برگزار می شود.

 


وی خاطرنشان کرد: این تجمع فردا با حضور طلاب و دانشجویان تبریز از ساعت 13 با حضور و سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مقابل درب ورودی و مسجد دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 


شادی با اشاره به این‌که محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این تجمع اعتراضی خواهد بود، گفت: همزمان با این تجمع تیم‌های داوطلب دانشجویی در عرصه های جهادی و پزشکی برای اعزام به نوار غزه اعلام آمادگی خواهند کرد.

 


مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان این‌که گردان‌های بیت‌المقدس دانشجویان بسیجی در صورت صلاحدید رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده اعزام به غزه جهت جهاد علیه رژیم صهیونیستی هستند، افزود: این تجمع گامی در جهت رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب مبنی بر تجهیز تسلیحاتی فلسطین نیز خواهد بود.

 


شادی با بیان این‌که دانشجویان دانشگاه تبریز در جریان این تجمع کمک‌های مادی برای خرید امکانات جنگی و دارویی برای مردم غزه را جمع آوری خواهند کرد، افزود: در کنار این تجمع یاد مرزبانان شهید جمهوری آذربایجان که اخیراً به شهادت رسیده اند، گرامی داشته خواهد شد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری طرح ولایت دانشجویان دانشگاه های استان در تبریز خبر داد و گفت: پنجمین دوره طرح ولایت آذربایجان شرقی با حضور 500 دانشجوی دختر و پسر در حال برگزاری است که این سرگروه های حلقه های صالحین وظیفه تشکیل حلقه و رصد فعالیت های محتوایی بسیج دانشجویی را برعهده خواهند داشت.

 


مسؤول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا هدف از برگزاری دوره های طرح ولایت را ارتقای سطح معرفت و بصیرت دانشجویان در محورهای معرفتی، تربیتی، بصیرتی، اخلاقی و تشکیلاتی عنوان کرد و افزود: 500 شرکت کننده در طرح ولایت استانی با عنوان مبانی اندیشه اسلامی در دانشگاه تبریز به مدت 10 روز به صورت شبانه روزی آموزش های لازم را توسط استادان برجسته کشوری خواهند دید.

 


شادی گفت: دانشجویانی که دوره استانی را با موفقیت بگذرانند، برای اجرای طرح تکمیلی دوره به مشهد مقدس اعزام و دوره تکمیلی را به مدت 45 روز طی می کنند و پس از بازگشت به عنوان سرگروه حلقه های صالحین به منظور انتقال دانش و اندوخته خود در دانشگاه ها استفاده می شود.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت 75 گروه جهادی در مناطق محروم استان و اردوهای راهیان نور در مناطق غرب، شمال غرب و جنوب کشور را از دیگر فعالیت های سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی عنوان کرد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات