۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۷۴۹۹

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال همسر شهید آیت الله سعیدی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال بانو علویه طباطبایی شیرازی، همسر شهید آیت الله سعیدی و مادر تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور مدیران و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س)، اساتید و فضلای حوزه و خانواده آن مرحوم در قم برگزار شد.
مراسم گراميداشت سالگرد ارتحال همسر شهيد آيت الله سعيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال بانو علویه طباطبایی شیرازی، همسر شهید آیت الله سعیدی و مادر تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شامگاه دیروز با حضور مدیران و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س)، اساتید و فضلای حوزه و خانواده آن مرحوم در قم برگزار شد.
 
در این مراسم که همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام در حسینیه شهدای شهر قم برگزار شد، آیات خرازی استاد اخلاق حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم، آیت‌الله کعبی عضو خبرگان رهبری، آیت‌الله امینی عضو خبرگان رهبری، آیت‌الله علوی بروجردی، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی، استاد حوزه علمیه قم حضور داشتند.
 
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام میردامادی، در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: اهل بیت(ع) معدن وحی الهی هستند که هر کس خود را در مسیر آنها قرار دهد، از این نعمت که شفای جان‌هاست، بهره‌مند می‌شود.
 
وی در ادامه درباره بانو طباطبایی اظهار داشت: این بانو از سادات بود و همسر شهیدی بود که جان خود را در مسیر انقلاب اسلامی نثار کرد و به تنهایی تربیت فرزندان را بر عهده گرفت و آنها را نیز در مسیر نشر معارف اهل بیت(ع) قرار داد.
 
این سخنران با بیان این‌که خداوند کسانی که در مسیر ایمان استقامت ورزیدند، در دنیا و آخرت پاداش می دهد، افزود: بالاترین مسأله در مسیر بندگی خداوند، ولایت است، انسان برای این‌که در مسیر ایمان قرار داشته باشد، باید مراقب باشد تا از این مسیر منحرف نشود./907/د102/ج
ارسال نظرات