۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۱۸۴۴۰
امام جمعه گرگان:

ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین زمینه ساز پیروزی بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان، تصریح کرد: جریان مقاومت طی مذاکره لحظه‏ای از اصول خود کوتاه نیامدند و سرانجام دیدیم که با تاییدات الهی و صبر و تحمل به پیروزی رسیدند و در این مدت تنها مقام معظم رهبری، ملت ایران و معدود کشورهای دیگر از مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز گلستان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: دولت تدبیر و امید در مدت اندک، گام‏های اساسی و مهمی را برداشته است.


وی، بیان داشت: بایستی توجه داشت که مشکلاتی که ایجاد شده یک شبه و در مدت کوتاهی مرتفع نمی‏شود بلکه مردم با صبر و تحمل به دولت اعتماد داشته باشند تا مشکلات حل شود.


امام جمعه گرگان با بیان این که دولت تدبیر و امید تمام توان و کوشش خود را به کار بسته تا زندگی مردم به ویژه طبقات پایین دست جامعه بهبود یابد ، تصریح کرد: کنترل تورم از جمله اقدامات اساسی و صحیحی بوده که دولت در همین مدت اندک حدود یک ساله برداشته‏است.


نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: البته این اقدام بدین معنی است که دولت توانسته جلوی حرکت صعودی گرانی را بگیرد و گرانی که طی چند سال گذشته حتی روز به روز بالا می‏رفت در همین زمینه رییس جمهور وعده داده است تورم تا پایان سال 94 یک رقمی خواهد شد.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به دیگر اقدامات دولت، تصریح کرد: موفقیت هسته‏ای با حفظ حقوق مسلم ایران گام مهم بعدی دولت است که خوشبختانه تیم مذاکره‏کننده با پشتیبانی مقام معظم رهبری و همه اقشار مردم توانستند زمینه‏های برطرف‏شدن تحریم‏های ظالمانه‏ای را که بر علیه ایران وضع کرده بودند ایجاد کنند.


امام جمعه گرگان، افزود: به سرانجام رساندن طرح‏های نیمه‏کاره عمرانی اولویت‏دار و زیرساختی که به بهره‏برداری رسیدن آن‏ها تاثیرات مهمی در زندگی مردم دارد و نیز اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله فعالیت‏های قابل توجه و چشمگیر دولت است.


وی با تبریک پیروزی مردم فلسطین در مقابل تجاوز اسراییل، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال این بود که جریان مقاومت را خلع‏سلاح و ریشه‏کن کند اما با این که پنجاه روز با تمام توان به نوار غزه حمله ور شده و در این مدت پانصد کودک بی‏گناه را به شهادت رساندند اما سرانجام از یک گروه کوچک شکست خوردند.


 آیت‏الله نورمفیدی، تصریح کرد: جریان مقاومت طی مذاکره لحظه‏ای از اصول خود کوتاه نیامدند و سرانجام دیدیم که با تاییدات الهی و صبر و تحمل به پیروزی رسیدند و در این مدت تنها مقام معظم رهبری و ملت ایران و معدود کشورهای دیگر از مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به خطبه 156 نهج البلاغه و نصیحت و موعظه‏ای که امام علی(ع) به انسان‏ها دارند، گفت: در این خطبه حضرت علی(ع) خطاب به انسان‏ها می‏فرمایند مراقب باشید که وعده‏های خداوند را برای بهشت رضوان به خاطر زندگی و لذت‏های چند روزه دنیا رها و فراموش نکنیم که هیچ انسان عاقلی حاضر نمی‏شود زندگی جاودان جهان دیگر را از دست بدهد.


 وی، ادامه داد: حضرت علی(ع) طبق وعده قرآن کریم تاکید می‏کند که در روز قیامت اعمال ما حتی به اندازه یک خردل هم باشد محاسبه شده و جوارح ما به سخن آمده و بر علیه ما شهادت می‏دهند./950/پ202/ب

ارسال نظرات