۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۲۱۹۶۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

دوران دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: سال های دفاع مقدس از پرافتخارترین دورانی است که ملت ایران پشت سرگذاشته است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بدون امکانات و با مظلومیت در برابر متجاوزان از میهن اسلامی خویش دفاع کردند.

حجت الاسلام مبلغی یادآور شد: نفس قدسی امام راحل و رهبری ایشان، فرمانبرداری محض ملت ایران از امام(ره) و اخلاص عمل رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب نزول رحمت های الهی شد.

وی در ادامه هفته دفاع مقدس را یادآور دلاورمردی ها و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و افزود: دوران دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس دانست و عنوان داشت: از این فرصت باید در جهت آشنا کردن نسل جوان با فداکاری و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تلاش کرد.

وی با بیان این که دوران دفاع مقدس به پایان نرسیده است، خاطرنشان کرد: در جامعه امروز باید در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب برنامه ریزی و تلاش کنیم.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه بیان دشت: برای مقابله با توطئه های دشمن باید ارزش های اسلامی را بین نسل جوان تبیین و ترویج دهیم.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ترویج ارزش های معنوی، انقلابی و جهادی در جامعه به ویژه میان نسل جوان، گسترش فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات