۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۲۴۸۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دنیای امروز تشنه پیام های غدیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که امروز دنیا تشنه پیام های عید غدیر است، گفت: پیام اسلام ناب باید به دنیا رسانده شود.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به تولد امام هادی(ع)، گفت: امام هادی(ع) اسوه اخلاق، الگوی عبادت، بندگی و آموزگار مبارزه با دستگاه ستمگری بنی عباس بود.

وی با اشاره به رفتار مهربان امام هادی(ع) با مردم و دعا و مناجات با خداوند متعال، افزود: سیره عملی امام هادی(ع) برای مردم درس است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه یادآور شد: امام هادی(ع) رسالت امامت خویش را با رفتارش انجام می داد.

وی با اشاره به پیش رو بودن عید غدیر، این عید را از اعیاد بزرگ مسلمانان دانست و گفت: عید غدیر عیدی جاودانه و ابدی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که امامت و ولایت اساس و پایه دین است، بیان داشت: مسأله امامت و ولایت حیات ابدی به اسلام داده است و امامت برای همیشه تاریخ است.

وی با بیان این که اهمیت غدیر از بین بردن مکر دشمنان مکار و جلوگیری از انحراف دین است، عنوان داشت: عید غدیر عید تکریم و اکرام نعمت و ما وظیفه داریم عید غدیر را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران از حکومت علی(ع) الگو گرفته است، تأکید کرد: ما باید رفتار علوی داشته باشیم و از سیره عملی آن امام همام استفاده کنیم.

وی با بیان این که امروز دنیا تشنه پیام های عید غدیر است، عنوان داشت: پیام اسلام ناب باید به دنیا رسانده شود؛ اسلام ناب به دنبال عظمت و اقتدار مسلمانان است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که دشمن به دنبال رواج اسلام آمریکایی است، اسلام آمریکایی را اسلام ضد ظلم ستیزی دانست و افزود: دشمن به دنبال تفرقه است و می خواهد خود سرنوشت مسلمانان را به دست گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با گرامی‎داشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در تأمین امنیت ستودنی است.

وی با اشاره به سی امین سال تأسیس وزارت اطلاعات، افزود: وزارت اطلاعات خدمات ارزشمندی به نظام جمهوری اسلامی در جهت تأمین امنیت ارائه داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی موفقیت چشمگیری در عرصه های گوناگون داشته است، بیان داشت: زحمات خاموش این نهاد قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سالروز کانون های فرهنگی و هنری مساجد، خاطرنشان کرد: کانون های مساجد با جذب جوانان و با محوریت مساجد، مجری برنامه های فرهنگی و هنری هستند./9451/پ201/ب2

ارسال نظرات