۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۳۰۹۱۹
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

تمامی تحرکات آمریکا با هدف امنیت برای رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: تمامی تحرکات آمریکا و غرب در منطقه با هدف براندازی نظام اسلامی ایران و تأمین امنیت برای رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به اندازه‌ای است که ابرقدرت‌های جهان برای مذاکره با ایران نامه‌نگاری و درخواست مذاکره دارند.

 


وی قدرشناسی از نعمت های الهی را یکی از تکالیف مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: باید قدرشناس و شکرگزار نظام ولایی حاکم بر کشور باشیم، چراکه موجب عزت ملت ایران شده است، امروز کشورهای قدرتمند برابر ایران زانو زده اند و بیش از ما طرف غربی اصرار بر نتیجه‌بخش بودن مذاکرات هسته‌ای ایران دارد.

 


حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که درخواست همکاری آمریکا برای رفع مشکلات منطقه‌ای و از سوی دیگر تهدیدهای سیاسی و نظامی سران ایالات متحده در متناقض با یکدیگر هستند، گفت: ایران گزینه هایی روی میز دارد که اگر رهبری حکم دهد، اثری از نام رژیم صهیونیستی بر صفحه روزگار باقی نخواهد ماند.

 


مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که تمامی تحرکات آمریکا و غرب در منطقه با هدف براندازی نظام اسلامی ایران و تأمین امنیت برای رژیم صهیونیستی است، گفت: مسأله اصلی آمریکا، جمهوری اسلامی است که رفته رفته دنیا را تصرف می کند، امروز ایران به برکت رهبری و حضور در صحنه ملت، آمریکا را منفور جهانی کرده است.

 


وی با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جهانیان با مکتب تشیع و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت آشنا شده اند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 200 هزار آمریکایی شیعه در این کشور زندگی می کنند، کارشناسان معتقدند فرانسه در 30 سال آینده یکی از بزرگ ترین کشورهای اسلامی خواهد بود.

 


امام جمعه جلفا با بیان این‌که حفظ و تداوم جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است، تاکید کرد: اوضاع کشور در دوران طاغوت با وضع کنونی انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه نیست، انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر کشورهاست، بسیاری از کشورهای اسلامی با تبعیت از ایران اسلامی، قیام و انقلاب کردند.

 


حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که قبل از انقلاب اسلام و تشیع جایگاهی در کشور نداشت، گفت: استکبار به قدری بر ایران سلطه  داشت که تبدیل به پایگاهی برای رژیم صهیونیستی شده بود، اما به برکت انقلاب اسلامی این کشور نخستین پایگاه اسلامی مقابله با این رژیم جعلی و حامی آرمان آزادی فلسطین است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات