۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۳۱۶۴۳
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان خبرداد؛

برگزاری بیش از 990 برنامه فرهنگی در هفته بسیج

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: بیش از 990 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج از سوی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار می شود.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری که در سالن اجتماعات بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، اظهارداشت: 995 برنامه فرهنگی از سوی سپاه ولی عصر(عج) طی هفته بسیج در خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: امروز بسیج یکی از تواناترین نهاد های فرهنگی و انقلاب کشور بوده که ارمغان به یاد مانده از امام راحل(ره) است.

شاهوارپور بیان داشت: بسیج نهادی مقدس بوده که امام خمینی(ره) با بینش عمیق اجتماعی و فرهنگی خود آن را به وجود آورده و ما امروز شاهد کارآمدی این نهاد گران‎بها هستیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اهمیت پیشرفت نظامی و استفاده از تجهیزات مدرن در نظام دفاعی کشور اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران به کمک اراده استوار جوانان برومند خود توانست که قدرت دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد و دفاع مقدس و تغییر موازنه در جنگ تحمیلی نمونه ای روشن از این ادعا است.

وی نقش بسیج در جنگ تحمیلی را تعیین کننده توصیف و عنوان کرد: پیروزی های ایران در این جنگ مدیون تلاش بسیجیان است.

شاهوارپور ساخت موشک های بالستیک، دست یابی به پروژه های بازدارنده و دستاوردهای علمی را نمونه ای از موفقیت های بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خدمات رسانی و محرومیت زدایی را گام دوم بسیج پس از جنگ تحمیلی دانست و گفت: موفقیت های اجتماعی و فرهنگی دستاورد تلاش های بسیج در این زمینه است.

وی با بیان این که برنامه های فرهنگی سپاه ولی‎عصر(عج) خوزستان در هفته بسیج در 38 محور بوده است، گفت: هر شهرستانی متناسب با توانمندی خود برنامه هایی را انجام می‌دهد که می توان به برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، وبلاگ نویسی، نقاشی، تشویق و تکریم چهره های موفق بسیجی استان، ویزیت رایگان در مراکز درمانی بسیج، همایش سبک زندگی، مشاوره حقوقی بسیجیان، تقدیر از فرماندهان حوزه ها و اعزام راوی به مدارس استان اشاره کرد.

شاهوارپور درباره خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی ابرازداشت: دو قرارگاه ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع) در خرمشهر و بستان آماده ارائه خدمات ترابری، تأمین آب آشامیدنی و درمان هستند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پایان با اشاره به موضوع های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج اظهارداشت: بسیج ولایت مداری و انتظار، بسیج، فرهنگ و تمدن اسلامی، بسیج جوان و خودباوری، بسیج اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی، بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس و بسیج و ایثار و میثاق با شهدا نام روزهای هفته بسیج در خوزستان هستند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات