۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۲۰۵۴
دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت بوشهر:

برگزاری همایش های بزرگداشت علما یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر گفت: در شرایطی که تهاجم فرهنگی غرب به کشور صورت می گیرد، برگزاری این نوع کنگره ها می تواند یکی از راه های مهم گریز از تهاجم فرهنگی و مقابله با آن باشد.
همايش تجليل از مفاخر روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نشست هم اندیشی اعضای برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری همایش های بزرگداشت علما و اندیشمندان گفت: در شرایطی که تهاجم فرهنگی غرب به کشور صورت می گیرد، برگزاری این نوع کنگره ها می تواند یکی از راه های مهم گریز از تهاجم فرهنگی و مقابله با آن باشد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری چنین کنگره هایی باعث ترویج فرهنگ شیعه خواهد شد، ابراز داشت: باید چنین کنگره هایی برگزار شود تا مکتب شیعه به درستی معرفی و از زحمات علمای بزرگ قدردانی شود.

 

حجت الاسلام جمالی همچنین بر برنامه ریزی منظم و منسجم جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم تاکید کرد و خواستار یاری برخی دستگاه های اجرایی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این همایش شد.

 

در این نشست همچنین برنامه ریزی و هماهنگی های اولیه برای برگزاری این همایش صورت گرفت.

 

به گزارش رسا، این همایش 13 آذر ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید عاشوری در مصلای جمعه شهر بوشهر برگزار می شود./833/پ203/ب4

ارسال نظرات